BD Racing Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Hei Da har jeg bestemt meg for å lufte M3'en for salg, til fordel for et nytt prosjekt. Som sikkert alle vet er vel dette en av de mest strøkne BMW'en i Norge, Bilen har akkurat passer 160.000KM og verken motor, gir eller noe bærer preg av dette. Alt er som nytt. Orker ikke å skrive alt som er gjort med bilen det vet de fleste og kan se selv i prosjekt tråden Bilen er selfølgelig godkjent ombygd til M3 3.2 EVO i vognkortet. Kan nevne kort hva som sitter på bilen per i dag: - K-Sport bremser foran og bak 356mm og 330mm innskrevet i vognkort. - Bilstein PSS9 B16 med K-sport topplagere - GSP poly foringer absolutt overalt i understellet der det er mulig med poly foringer. Nye orginale foringer, der poly foringer ikke finnes. - Rustfritt custom eksosanlegg helt fra grenrørene og bak. 2.5" verdi 15.000,- svendesen eksos innskrevet i vognkort. - Seidl Widebody kit E46 look innskrevet i vognkort. - Nye for og baklykter - Nye bremse/bensinrør - Lakk til en verdi av over 70.000,- - Felger 9.5 265.30/19 bak og 8.5 235.35/19 foran innskrevet i vognkort. - H&R spacere, innskrevet i vognkort. - Nye forsterkede drivakslinger på 36mm diameter. Er så masse å skrive, se selv igjennom prosjekt tråden. Totalt på bilen har jeg kviteringer på over 400.000,- KR, alt som er mulig å gjøre med en bil er vel gjort på denne. Så jeg vil selv si at denne bilen er god som ny. Absolutt alt som er nødvendig er godkjent i vognkortet. Denne bilen er også syrebadet og absolutt all rust må også da fjernes Så denne er 110% RUSTFRI Noen bilder av hvordan bilen ser ut i dag, og link til prosjeket mitt viewtopic.php?f=11&t=139703 Bilen selges for 300.000,- KR Ta kontakt for en seriøs bilprat, send meg PM eller ring på 45461117 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Pen og spesiell bil, følgte med på prosjektet til denne. Veldig bra gjennomført, lykke til med salg Espen~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Wold Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Feteste prosjektet på hele bimmers, skulle vært en hall of fame her gitt, denne hadde gjort det! Lykke til med salget, hadde kjøpt den hadde jeg hatt litt mere og gå på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå