skimz Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hei, verkstedbytting av det her er jo svinedyrt, noen som gjør dette privat? Har selv skaffet lagerne, trenger bare hjelp til å få dem byttet. Befinner meg i Hønefoss området. Times tid nord for Oslo. Gjelder forresten bare bytting av lager foran.
Hauso Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Det er simpelt, og det klarer du selv hvis du vil. Kjøp deg en haynes bok, så er det mye rart du fint klarer selv:)
Rollerboy Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 må huske på at det er ikke alle som klarer, har mulighet/verktøy/kunnskap/lokale etc til å gjøre dette selv.og det er ikke SÅ enkelt, selv om det ikke er vanskelig heller.Gjort det et par ganger selv, og man trenger litt utstyr og stor pipe bla.46mm.
Hauso Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 True that, men du må huske på at den som våger, intet vinner! Er ikke det litt av grunnen til at vi også har et slikt forum? For at folk kan spørre om råd/ hjelp/ how to, prøver seg mer selv, og interessen for Bmw øker? (: Men ja, har du null verktøy, filla peil, og bare en gårdsplass å stå på, så ser jeg den.. sorry ot.
Hoplezz Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 jeg har bytta hjullager 2 ganger venstre bak. jeg tok ned hele bærebrua, la den i pressa og pressa ut hjulagre og navet, så presset jeg hjullagret ut av navet. så press i det nye lagret i navet, press navet inn i brua. så er det bare å montere igjenn!
Ullsokk Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Det er foran han skal bytte. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/05/20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå