Gå til innhold

Stoppa i teknisk, klager på dekkdim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei stoppa i teknisk forledn dag, fikk visning på bilen ( e91 06 mod) kjørte på visning og alt var greit bortsett at jeg måtte ta en 4 hjulskontroll og dokumentere fra bmw at jeg kunna ha ulik dekkdim forran og bak. Gjorde så dette og fikk med målebrev fra 4hjulskontroll samt papir fra bmw. MEN så kjørte jeg til etterkontroll og trodde at dette var biff og vedkommende på trangtilsynet sa at dekkdimmen som står på mine 19" felger ikke kunne godkjennes fordi at i typegodkjenninga til bmw så står det 225/35/19 frem og 255/30/19 bak. Dette er da på 8" bred framfelg og 9" bakfelg, men jeg har 235/35/19 frem og 245/35/19 bak på 8,5" framfelger og 9,5 bakfelger. Felgene godkjente han uansett om det var fravik fra typegodkjenninga til bmw fordi de var innafor skjermkantene, men dekkdimmen gjorde han ikke det med.

Noen som har noen tips å komme med?

Blir forbanna over at de bare godtar det ene men ikke det andre når det er like ufarlig som det første!.

Skrevet

Nettopp! ble så forbanna når han sa dette at jeg måtte ut å trekke friskluft får så å prøve å få snakket fornuft med fyren men like forbannet så sto han på sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...