JENSSEN Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Selger bilen min med tungt hjerte for overgang til større bil. Dette er en utrolig flott bil, både med tanke på kjøreegenskaper, men også utseende. ... Bilen er senket 20/20 godkjent i vognkort Montert Shortshift på gearspaken Både vinter dekk og sommerdekk er nye i 2010 Akkurat nå står den med 18 tommer BMW M5 Felger. Hella Angel facelift lykter Hella Replica Facelift baklykter M5 Side speil det er shadowline hele veien, med sota "teip" som er ment for rundt vinduene, men dette ble ikke særlig bra!! så den delen er ikke strøken! har hatt service i år! ca 3000 km siden -Olje og filter -Gearkasseolje -Diff olje -Cupefilter (2stk) -Plugger -Kjølevæske -vannpumpe Har også blitt byttet følgene ting. -Hjullager høyreside foran -ABS sensor venstre side foran -Foringer/stag begge side bak -Stabstag Arm høyre side foran Det vibrer i ratt når jeg bremser,, dette skal jeg selvfølgelig fikse før salg, enten kast i bremseskiver eller endeledd, dette skal tas løpet av helga som kommer!! Det er også rust i dører foran, (bakant) dette skal bli fikset på lakk verksted 3.10.11 Jeg besvarer gjerne henvedelser på epost: jarle.j@hotmail.com Eller på telefon: +47 94 19 7220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 intr i inbytte ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30357415 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 nei takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Bud?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 pm lest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Bud 60k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå