Trono Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Jeg kjøpte bilen fra forhandler i vår hvor en av mekanikerene har hatt den i sitt eie. Bilen er en '98 mod 318, gått 226 000, men motor er i følge forhandleren byttet med en som nå har gått ca 150 000. Sviver som ei klokke og bruker ikke olje! Fremstår som veldig pen! Hellakkert for 3-4 år siden, full Rieger body kit, shadowline, 19" felger M3 replicafelger, 15" vinter. 19" felgene har litt kantmerker. Ellers har den Alcantara sportsinteriør, tykt M3 ratt med rund airbag, automatisk klimaanlegg, angleeyes, multifunksjonsratt, cruise control m.m. Bryter til kjørecomputer/OBC er også installert, men må aktiveres hos BMW. Bilen er senket og kilometerene merkes absolutt ikke på karosseriet. Bilen er stiv og sitter veldig godt på veien! Ble sist EU-godkjent når jeg kjøpte den av forhandler i mars. Skal ikke være noe galt med den! Eneste er at jeg har en ny tomgangsregulator på vei i posten etter den gamle tok kvelden. Jeg pendler 10 mil til dagen, og siden vinteren nærmer seg vurderer jeg å bytte den i en vintervennlig og komfortabel pendlebil! Tar gjerne i mot (seriøse) forslag til vurdering. E39 520 e.l. bensin eller diesel, gjerne automat, 4x4 er veldig aktuelt. Vurderer denne i prisklassen 80-90 000,-. Jeg kan vurdere et lite mellomlegg mot en god byttebil. Fant bare ett bilde nå, men flere bilder kan skaffes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå