Gå til innhold

M5 E28


thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Rekner med den E28 ikkje er ombygd og er orginal M5? I så fall er dette ein sjelden sjangse! Men må snakke med "overformynderiet" ;)


E28n er en ekte m535 som er ombygget til m5, så desverre ikke en ekte wbs, men alle delene er fra en ekte m5. De er jo helt identiske m535 og m5 orginalt forutenom motor, stabstag, frambremser og noen små saker, men denne har jo m88/3, med forstilling og bakstilling fra m5, m850csi bremser framme osv..så der er denne vel nokså oppgradert i forhold til orginalt=)

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Heisann :D Den m3, Lurer på Kilometerstand og hvordan er det med rust ? :)

M3n har gått 165.000, men er i relativt god stand. Rust finnes på undersiden av dører (men jeg har mange sett med deler liggende), og noen bobler på bakluken (har jeg også liggende i strøken tilstand).

Bilen er definitivt verdt pengene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Dette er med svenske skilt da eller ? Ser at engangsavgiften blir rundt 220k NOK, men vet du eller noen her på forumet om det er mulig å ta den inn som alternativ toll for å få den på norske skilt ? da blir engangsvgiften rundt 60k NOK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Dette er med svenske skilt da eller ? Ser at engangsavgiften blir rundt 220k NOK, men vet du eller noen her på forumet om det er mulig å ta den inn som alternativ toll for å få den på norske skilt ? da blir engangsvgiften rundt 60k NOK :)

Ja, med svenske skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Rekner med den E28 ikkje er ombygd og er orginal M5? I så fall er dette ein sjelden sjangse! Men må snakke med "overformynderiet" ;)

E28n er en ekte m535 som er ombygget til m5, så desverre ikke en ekte wbs, men alle delene er fra en ekte m5. De er jo helt identiske m535 og m5 orginalt forutenom motor, stabstag, frambremser og noen små saker, men denne har jo m88/3, med forstilling og bakstilling fra m5, m850csi bremser framme osv..så der er denne vel nokså oppgradert i forhold til orginalt=)

men desverre ingen ekte ekte m5, men DERAV prisen. Ekte m5er ryker lett på langt over 160-170.000 om dagen i denne standen..

er den godkjent ombygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med den E28 ikkje er ombygd og er orginal M5? I så fall er dette ein sjelden sjangse! Men må snakke med "overformynderiet" ;)

E28n er en ekte m535 som er ombygget til m5, så desverre ikke en ekte wbs, men alle delene er fra en ekte m5. De er jo helt identiske m535 og m5 orginalt forutenom motor, stabstag, frambremser og noen små saker, men denne har jo m88/3, med forstilling og bakstilling fra m5, m850csi bremser framme osv..så der er denne vel nokså oppgradert i forhold til orginalt=)

men desverre ingen ekte ekte m5, men DERAV prisen. Ekte m5er ryker lett på langt over 160-170.000 om dagen i denne standen..

er den godkjent ombygd?

Jaja, men solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...