Gå til innhold

M5 3.8


thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

okey, veldigt lyst på e34en hehe, men vil kosta 158800nok for å få norske skilt på + 25% på 120000 = 30000nok så bilen vil koste 308800nok i norge. du får den for 120 til 160 tusen i norge.

Det er e28n som koster 120.000. E34n koster 100.000. På alternativ koster det ikke mer enn 50.000 i toll ca tipper jeg+25.000 i moms. Om ikke du pruter da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. men får opp 158800 på å få norske skilter.

her kan du sjekk sjøl. gi utifra at d er 1670kg og 340hk og 3795ccm. http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... chorResult

På alternativ koster det ca 110.000 nok fikk jeg opp (dette er derimot meget vanskelig å vite pga man aldri vet hvilke priser osv de går utifra i modellen).

Men dette er en fin e34, så er ikke gratis. De koster mer i tyskland for slike i denne standen idag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey,hmm skal ringe til dem for jeg må vite nøyaktigt. men får den for 78tusen i tyskland kjørt mindre og enn din;)! http://www.ebay.de/itm/BMW-E34-M5-Nurbu ... 415dce5ff0 så virker ut som de er billigere der.

Denne bilen har stått til salgs i nesten to år på mobile til over 13.500 euro..så noe feil med denne bilen må det vel være forutenom at han har ødelagt hele interiøret med uorginalt skinn og stereo osv, og det er en link fra ebay, tviler på at budet der er noe man vet hva vil komme til å bli.. en annen ting er at REELL km. stand er det de aller færeste m5er som vises med i tyskland eller andre steder for den saks skyld=) jeg har helt ufattelig stor service bok og kvitterings blokk til denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes alltid billigere alternativer, uansett om det er tyskland, norge eller hvilket som helst land. Men det jeg har erfart, er at om man skal ha en spesiell bil, som ikke alle andre har, ja så er det omtrent like dyrt/billig uansett hvilket land du finner den i.

Såkallte "røverkjøp" kommer man jo over, men de er skjeldne, og det er mer i form av at man kommer over en helt spes bil, ikke så mye pris.

Skal man ha noe som er som det sies, så må man betale for det. :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...