dagerik Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Ok. Så da må jeg enten programere GM, eller trekke fra taklys? Da er det vell billigere å trekke fra taklys?
stian1990_2 Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Letteste er og trekke fra taklys, det er ikke noe vannskelig strekk
dagerik Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Okay Takker for svar alle sammen Hvilke ledninger er å anbefale? 0,75mm2? Så finne jordningspunkt inne i døren?
mudbug Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Det er 0,5mm2 ifølge WDS http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp ... .svg?m=e39
dagerik Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Takker for alle svar her! Hjalp meg veldig med arbeidet! Resultat: Men fy faen for et makk! 8 timer med kuking å prøve å oppføre seg som et slangemenneske for å ordne ledningene!
mudbug Skrevet Oktober 26, 2011 Skrevet Oktober 26, 2011 Takker for alle svar her! Hjalp meg veldig med arbeidet!Resultat: Men fy faen for et makk! 8 timer med kuking å prøve å oppføre seg som et slangemenneske for å ordne ledningene! Kjempe bra! . Du kan kople 12v+ (fra denne entringslampen ) til denne ekstra led lys (du limer på deksel) på pedalsområde. Det blir kjempebra om vinteren. Jeg har installert denne på min bil. http://www.ebay.com/itm/LED-WHITE-2X-12 ... 519b8c747d
dagerik Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Her er fra min bil: Har mye led strips liggende enda, så blir nok der med Men lyser VELDIG bra inn når det er mørkt ute.. Så entringsbelysning trenger jeg ikke derrifra tror jeg.. Men skal koble om i bagasjeluken når jeg finner ut hva som er feilen der, men takk for tipset Tar gjerne imot flere gode tips Blir nok å legge led strips i dørhåndtaket utvendig med etter hvert, men blir ikke med det første... EDIT: som jeg nå ser at du har en veldig bra DIY til!
mudbug Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 ) Men skal koble om i bagasjeluken når jeg finner ut hva som er feilen der, men takk for tipset Tar gjerne imot flere gode tips Hva er feilen med bagasjen?? er det lys??? hvis det er det, så søker du om du har ødelagt ledning mellom bagasjelokk og bilen. Det gjald på min bil også. Jeg fikk ikke lys på skilt og inni bagasjerom.
dagerik Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 ) Men skal koble om i bagasjeluken når jeg finner ut hva som er feilen der, men takk for tipset Tar gjerne imot flere gode tips Hva er feilen med bagasjen?? er det lys??? hvis det er det, så søker du om du har ødelagt ledning mellom bagasjelokk og bilen. Det gjald på min bil også. Jeg fikk ikke lys på skilt og inni bagasjerom. Håper litt på at problemet er at jeg ikke har den opnings motoren(den som opned bagasjerommet fra nøkkel eller knapp inne i bilen)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå