pettersena Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Tenke kanskje og lage en liten tråd om e30 projekte mitt. Etter en kompis lurte meg til og kjøpe meg e30 og sette inn 3.5 liter fra e34. syns jeg det ikke hørtes så dumt ut. så etter en e30 kom i hus, og fikk vite at bmw hadde en motor som kom orginalt med turbo måtte jeg bare ha det!!!. så etter jeg fant en her inn med en sån motor til salgs, så var det bare og kaste seg i bilen og kjøre til kristiansand Men planen var og begynne på projekte om noen uker, så leng den må herjes mer med Så håper til sommeren att den har kommet ut av verkstede og ut på banen og legge i gjen masse blårøyk Planer: bytte motor bytte bakstling ribbe bilen rette og lakere bøtte stoler 4pukt bytte tank osv. skal prøve og legge inn bilder ettervert Og vill gjerne ha inn spill
Lokketor Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 hvor mye måte du ut med for motor? m106 eller m102 du kjøpte? blir bra dette
pettersena Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 husker ikke ikke koden. men er 3.5 litern. 8000kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå