Haakjin Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Har en helt grei E30 325 M-tech I som jeg vurderer og selge, pga av kjøp av E28 ;p Er ett bra eksemplar, du må lete lenge etter rust, har sveiset ett hull i dørken, ellers er det ikke så mye å finne. Har lakkert opp hele høyresiden, bak og forskjerm på venstre side. Det er orginalt en 320, men er komplett ombygd til 325 med understell og motor, er vell så og si bare å sende søknad og godkjenne den. Ellers så var den inn på eu kontroll i mai 2011. Det som kom på mangellappen var 3 feil. Stram brekket, juster venstre forlys og godkjenne senkesettet. Er montert ett splitter nytt 60/40 senkesett med papirer på nå. Så er bare å ta firhjulskontroll og dra inn og godkjenne det. Så har bilen justerbar GS shortshift, grenrør med sebring effektanlegg hele veien ;p Justerte ventiler og tok oljeskift igår (Castrol selvfølgelig) ;p Er vell en del lakkskader på styling, men er ett greit eksemplar. Har sideskjørtene også, men har ikke montert de enda. Angående interiør så er alt svart, så er det orginale svarte/gråe stoler. Men nokk om det, er bare interessert i å se om det kan være noe interesse for denne jeg Jeg kan både selge som den står, om jeg får godt nokk bud, så kan jeg ordne med eu og godkjenning på bt av senkesett og slik. Alt til sin pris. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Ca pris du har tenkt ? Og km.stand på motor/gir + bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Hmm, usikker. Spørs som sagt hvordan du skal kjøpe den Bil har gått 200500 cirka. Motor/gir sies at skal ha godt 190 k, men dette kan jeg ikke gi garanti på ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 30 k er vell ingen upris? Eller? Dårlig på ¨taksten¨ på e30 fortia ;p Men har foresten 4 like felger til bilen (a) Har alle felgene som står bak på bildene. Har også noen 9x15 og 7x15 som kan følge med eventuelt, tøffe felger med braaa kant ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Interessert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Spørs hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Sendte deg en pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Selger den for 25000 sånn som den står pga av kjøp av nyere bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allsopn Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Har du bilen enda eller er den solgt? Får ikke opp noen bilder, er det bare hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 nei trur d er noe kødd med bildeserven til bimmers fortiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er ikke solgt nei, men regner med jeg skal beholde den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Bilen har vært på firhjulskontroll, skal inn på biltilsynet imorgen, så skal jeg ta eu kontroll på den rett etter timen på biltilsynet. Noen som kanskje er interessert i bilen etter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveø Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hvor mye snakker vi etter godkjenning? Og hvor langt har bil og motor gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hvis noen har tenkt til å kjøpe denne så er jeg interessert i den mtech 1 frontfangeren, hvis selger ønsker å selge den løst er jeg også interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå