Gå til innhold

86 320(325) M-tech I

Haakjin
 Share

Anbefalte innlegg

Har en helt grei E30 325 M-tech I som jeg vurderer og selge, pga av kjøp av E28 ;p

Er ett bra eksemplar, du må lete lenge etter rust, har sveiset ett hull i dørken, ellers er det ikke så mye å finne.

Har lakkert opp hele høyresiden, bak og forskjerm på venstre side.

Det er orginalt en 320, men er komplett ombygd til 325 med understell og motor, er vell så og si bare å sende søknad og godkjenne den. Ellers så var den inn på eu kontroll i mai 2011. Det som kom på mangellappen var 3 feil. Stram brekket, juster venstre forlys og godkjenne senkesettet. Er montert ett splitter nytt 60/40 senkesett med papirer på nå. Så er bare å ta firhjulskontroll og dra inn og godkjenne det. Så har bilen justerbar GS shortshift, grenrør med sebring effektanlegg hele veien ;p

Justerte ventiler og tok oljeskift igår (Castrol selvfølgelig) ;p

rkwqgwocclht7sg6asey.jpg

fy6wb0vfj06feq2t7yp0.jpg

ldzxcj3rs4vcp90aemjx.jpg

Er vell en del lakkskader på styling, men er ett greit eksemplar. Har sideskjørtene også, men har ikke montert de enda.

Angående interiør så er alt svart, så er det orginale svarte/gråe stoler.

Men nokk om det, er bare interessert i å se om det kan være noe interesse for denne jeg :P

Jeg kan både selge som den står, om jeg får godt nokk bud, så kan jeg ordne med eu og godkjenning på bt av senkesett og slik.

Alt til sin pris.

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...