Gå til innhold

Diverse e-46 spørsmål, motor og girkasse fester, fargevalg??

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sitter sammen med en kompis og titter på m3 ting og tang. Han har derfor noen spørsmål!!

csl bakluke, hvilken anbefaler dere+ Pris og passform!

Sportseksos, bakre potte. Skal brukes på banekjøring så må komme inn på banene, men samtidig er det moro med lyd!

Noen som har ide med tanke på bur? Helst halvbur og skrudd(tuv/fia hadde ikke gjort noe...). Han har funnet frem til Autopower samt noe som heter Weisers eller noe. Der sto alt på tysk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter sammen med en kompis og titter på m3 ting og tang. Han har derfor noen spørsmål!!

csl bakluke, hvilken anbefaler dere+ Pris og passform!

Sportseksos, bakre potte. Skal brukes på banekjøring så må komme inn på banene, men samtidig er det moro med lyd!

Noen som har ide med tanke på bur? Helst halvbur og skrudd(tuv/fia hadde ikke gjort noe...). Han har funnet frem til Autopower samt noe som heter Weisers eller noe. Der sto alt på tysk!

Csl bakluke - GSbildeler. (god nok passform og du sparer penger :) )

eksos - Jeg slapp inn på treff med kompressor og gruppe M eksos. (kun bakre potte). Da slipper man inn med alt annet også ;) gruppe M er sykt bråkete. eisenmann sport er sivilisert. race versjonen er det mer snerr i. supersprint er også en slager på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at det går ann å få bare bakre potte på den! Dvs at til den prisen så trodde jeg at det var komplett!! Hva ble du målt til? Jeg har hørt både å om passformen på csl luka. den carbon var under tvil grei, men den andre funket ikke. Men igjen han jeg snakket med er sinnsyk i hodet!!

Yngve når du sier gs potte mener du da gruppe M? Hva blir du målt til på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har GS sin CSL bakluke på min e46 coupe, skulle jeg hatt ny i dag ville jeg kjøpt OEM tror jeg. Koster noen kroner ekstra, men da får du noe som har 100% passform og er originalt. Den originale luka har ikke den grepslista som replika lukene har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gruppe M, men den GS Perf potta. Tror det var 96 db med kompressoren jeg.

Holdere det!!

Jeg har GS sin CSL bakluke på min e46 coupe, skulle jeg hatt ny i dag ville jeg kjøpt OEM tror jeg. Koster noen kroner ekstra, men da får du noe som har 100% passform og er originalt. Den originale luka har ikke den grepslista som replika lukene har..

Har du carbon eller vanlig luke? Den originale koster vel skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket prisen på OEM? :P

Nå husker jeg ikke prisen, men jeg er ganske sikker på at den kostet langt langt over 10tusen.

Derfor valgte jeg replica.

Kjøpte GS sin i carbon. Den kostet vel 5-6tusen tror jeg.

Passformen for meg var tilfredsstillende da nesten hvem som helst ville ha store problemer med å kunne se forskjellen på OEM / replica fra gs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hara noen flere spørsmål her!!

Motor og girkasse fester. GS har en del oppgraderte. Hva bør man ha her? grunnet en fastmontert shifter bør det ikke være bevegelse i motor og girkasse samtidig så skal nok bilen bli brukt litt i det daglige så hadde vært greit om det ikke var vibrasjoner i hele karosseriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke alu!

Hva med fargevalg??

Vi var inne på Monet carlo blå, men har kommet frem til at den blir grå!!

Det ligger ann ti den nye 1 serie grå. Ikke verdens mest spenstige farge, men den har ikke noe lilla eller grønt som de aller fleste grå farger har. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=30762684&reference=2011/9/19/4/307/626/84_773845399.jpg

Hvilken farge er dette?

http://www.garaget.org/video/112659

Hvis det er den jeg tror så har kompis min fått laget en fargeprøve på den og den er litt grønn.

Singaporegrey var også ett alternativ, men den har også grønt i seg...

Så en slk i går, den vår grå. Ganske kul. Vet ikke om det var denne. PÅ pcen min ser denne neste matt ut og det skal ikke bli.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31310336

Denne fargen er kul, men det er en alfa...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31627848

Porsche er også ett alternativ.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27719381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...