jpse36 Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 har ett turbokit liggende, kun brukt i noen dager med prøveskilt så temmelig nytt. det som følger med er: - progressiv btr - turbochip til m50 b20 non vanos - turbo grenrør - t3 turbo kina turbo - trykkrør og silikonslanger, tilpasset e36 - intercooler og sveiset fester. bolton på e36 - boost contoller/ventil - blowoff ventil - olje catchtank - stålomtvunna oljeslanger til turbo med y ledd for oljetrykksbryter det meste for å turbokonvertere en m50. selges pga bilen er solgt. og solgte ikke med turbokit her bilde før jeg monterte det bilder før montering selges høystbydene
jpse36 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 mest mulig nei, gi ett bud. som er realistisk. har kostet meg over 10tusen kroner, men selges selfølgelig mye billigere
jpse36 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Skrevet September 23, 2011 ja passer alle m50 motorer ja, men chippen er til m50 b20 non vanos
Chris_325iM Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hei int. I kittet på vegne av en kompis, men det er jeg som blir å montere det... Er det rimelig planke kjøring med et slikt ferdig tilpassa kit? Og hva blir effekten i en b20 motor? Da tenker jeg ikke bare på teoretiske tall, men hvordan oppleves bilen å kjøre? Orker den litt og hvordan er responsen i denne turboen/ kittet?
jpse36 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 planke kjøring vil jeg ikke kalle det, pga det er ganske trangt å skru. så må du ordne deg en oljeretur å sveise 2,5" eksos ut fra turbo grunnen til at det er ferdig tilpasset er fordi jeg tilpasset det på min bil. kom egentlig som universalt sett bruker sikkert 1-2 dager med løftebukk vil vel sammenligne det med en 320i på bånn og ved 3000 rpm. så skyter den fart. har egentlig ikke kjørt så mye med 320i turbo. men jeg merka ihvertfall stor forsjell på før og etter
jpse36 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 4000kr for alt? mellom 4-5000kr for alt ja, selges til første mann med penger, å hvis dere kan hente så er jeg fornøyd
martinbmwmkiller Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 du bare satte på turbokittet og kjørte ? ikke no map system eller no sånt ? men er det bedre å kjøpe seg en 328 enn å sette snurre på 320 ?
jpse36 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 ja, jeg ville nok satt inn en 328i ja. sikkert mere holdbart slang det ikke bare på nei, fikk fekzen her inne til å lage en chip til meg. så justerte jeg opp grunntrykket på btr, og kjørte med 0,6-0,7bar ladetrykk. kjørte med bredbåndslamda som logget ladetrykket og afr verdiene hele tiden. å den fikk nok bensin. tenninga er også forskyvet i chippen hadde planer om å sette turbo på en 325i motor, men kjøpte m3 isteden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå