Bimmær Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hei.. Vil starte med å fortelle litt om bilen jeg bytta til meg i slutten av juli. Det er i utgangspunktet en veldig standard bil,uten kjørecomputer,el takluke/vinduer osv.Er også en del jobb som bulkete dører,panser,knekt grill,eksosen henger å slenger,noe eksoslekasje er det,skeive bremser,en dørlås som fungerer,lite med service som er fulgt opp osv,så er en del jeg skal gjøre med den,før neste prosjekt som da evnt blir en 524td e28 ieg har på handa. Er noen ting som er gjort,men en del må repareres,eller byttes da disse delene kom fra en annen bil en tidligere eier hadde før. Kan starte med det som er gjort/skiftet på denne: *Øyelokk *Bakrutesenker *Klare blink med park i (Må skiftes da det er masse sprekker i den ene) *Klare baklamper (Koblet dobble lys i dem) *Vinge på koffertlokk (skal få tak i m vinge) *Jappse bakpotte (vil ha en cleanere bakpotte en den store fæle) *Bytta motor til en 525i 12v som ikke har gått så langt ca 50000 etter overhaling. *Justerbare gule koni står på bilen nå Det som skal gjøres med bilen: *Skifte blink til nye klare uten sprekker *Få tak i noe felger,da sommerfelgene ble solgt før jeg fikk bilen *Skifte panser og dører da disse er fæle og bulkete (fått tak i shadowline dører) *Skaffe ny bakpotte * Hellakere bilen i ny farge etter skifting av dører etc *Montere el vinduer,el takluke i bilen (Har fått tak i det jeg trenger) Har hatt endel e34`r tidligere,så er veldig glad i dem,og dem er deilige å kjøre .Skal ta noen bilder av bilen også,må bare få gjort det først. i morgen skal jeg skifte dører til shadowline dører,og får resten av shadowline listene seinere . Kan legge ut noen bilder av bilen sånn den så ut før jeg fikk den,den er uten m speil og frontfanger også sommerfelgene,ellers er den lik .
Bimmær Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 Her var det mye liv ser jeg .. Skulle hvertfall bytte dører i dag,noe jeg ikke rakk,og får heller ta det i morgen før bursdagsselskap . Leter stadig etter mere deler,men har en 525 24v på handa,med noen mangler før eu,så får ta en kikk på den,i tilegg så har jeg så lyst til å handle den e28 524td`n jeg har på handa,så får se hva det blir til. skal hvertfall bygge ferdig den jeg har,og evnt selge den eller bytte den i noe annet. Men selvfølgelig en bmw,og ikke noe annet . Updates in progress,skal skrive litt i morgen,evnt få tatt noe bilder av bilens nåværende tilstand. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå