sufii Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hei, jeg har depo facelift lykter til en e39 96 modell, men disse lyktene har angel eyes med 5 led pærer i hver ring og i tillegg til det er de gule. Noen som har satt inn ringer (hvite) inn i disse lyktene før? Jeg vet hvordan det gjøres, men jeg finner ikke ringer som passer. Bestillte noen fra ebay, men de passet ikke. Jeg vet at de biltema ringene passer, men biltema har sluttet å selge slike i alle sine butikker. Jeg vil bli kvitt de gule prikkete angel eyesene, så vær så snill å hjelp meg Takk på forhånd.
erxzn Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 jeg monterte mine id ag i depo facelift lykter/glass.. funka helt fint det, utenom at du må lime de i glass"rammen"..
sufii Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Problemet er ik å montere, men å få kjøpt ringer det er mulig å montere? Noen bilder av hvor du limte de på, forstod ikke helt?
erxzn Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/?cmd=Vie ... MEWNX%3AIT Dette er linken av de jeg kjøpte + det er en bruksanvisning inni veldig enkelt.. Når du demonterer lykten/glasset så tar du ut glasset og da vil du se hvor ringene kan "ligge", da legger du de der, og tar ett par døyter med no lim for at de skal være der ved eventuelt humplete vei etc etc. veldig veldig lett faktisk... jeg bruker depo lykter forresten
sufii Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Sånn, nå er disse ringene på den oppgitte linken bestillt, skal prøveå montere disse, dersom jeg trenger hjelp kommer jeg tilbake. Tusen takk for hjelpen.
spaix Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 er det ikke sånn at du skal være veldig forsiktig med å ta inne der da? på reflektoren elr hva det heter, skal helst ikke komme borti de?
erxzn Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 men det som er Spaix, det er at du deler lykta ved hjelp av noen klips som er rundt lykta, og da får du BARE glasset.. du rører ikke reflektorene i det hele tatt, men det er riktig at du helst ikke skal være borti de fordi du vill få fettmerker på dem, og det kan synes. og forresten, vær forsiktig med klipsene de knekkes LETT... vær veldig forsiktig, gjerne varm de opp med hårføner/varmluftspistol. og jeg regner med du vet det, angeleyesene skal kobles til på park lysene, jeg anbefaler virkerlig å koble det ordentlig med wago elr kabelklemmer. første gang jeg gjorde dette så putta jeg den bare inn i pluggen, og da er det bevegelse inni der og når det er høyspenning som skal ut av de trafoene til AE'ene så blir det kortsluttning og de ryker veldig fort. Og jeg puttet ledningene til den ene AE'en inn i det hullet der parklys"støpselet" skulle være, gjennom reflektoren, den andre la jeg bak reflektoren og inn i parklyshullet i lykta. jeg klippet begge "pluggene" og brukte wago ved tilkobling, og de funker utmerket klipp litt langt nede fra pluggen da du har mulighet til å skøyte de på igjen visst du noen gang skal ha det originalt igjen
sufii Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 JA, da bestillte jeg de ringene da, og selvfølgelig passet de ikke.
erxzn Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 veldig merkerlig, jeg har gjort det 2 ganger faktisk, og nei de skal ikke "smettes" inn, du må legge de rundt kanten liksom, så kan du lime de fast
sufii Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Ja, jeg prøvde det også, men da fikk de ik plass i lykteglasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå