Gå til innhold

Angel eyes i depo hovedlykter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har depo facelift lykter til en e39 96 modell, men disse lyktene har angel eyes med 5 led pærer i hver ring og i tillegg til det er de gule. Noen som har satt inn ringer (hvite) inn i disse lyktene før? Jeg vet hvordan det gjøres, men jeg finner ikke ringer som passer. Bestillte noen fra ebay, men de passet ikke. :(

Jeg vet at de biltema ringene passer, men biltema har sluttet å selge slike i alle sine butikker. Jeg vil bli kvitt de gule prikkete angel eyesene, så vær så snill å hjelp meg :D

Takk på forhånd.

Skrevet

Sånn, nå er disse ringene på den oppgitte linken bestillt, skal prøveå montere disse, dersom jeg trenger hjelp kommer jeg tilbake. :) Tusen takk for hjelpen.

Skrevet

men det som er Spaix, det er at du deler lykta ved hjelp av noen klips som er rundt lykta, og da får du BARE glasset.. du rører ikke reflektorene i det hele tatt, men det er riktig at du helst ikke skal være borti de fordi du vill få fettmerker på dem, og det kan synes. og forresten, vær forsiktig med klipsene de knekkes LETT... vær veldig forsiktig, gjerne varm de opp med hårføner/varmluftspistol. og jeg regner med du vet det, angeleyesene skal kobles til på park lysene, jeg anbefaler virkerlig å koble det ordentlig med wago elr kabelklemmer. første gang jeg gjorde dette så putta jeg den bare inn i pluggen, og da er det bevegelse inni der og når det er høyspenning som skal ut av de trafoene til AE'ene så blir det kortsluttning og de ryker veldig fort.

Og jeg puttet ledningene til den ene AE'en inn i det hullet der parklys"støpselet" skulle være, gjennom reflektoren, den andre la jeg bak reflektoren og inn i parklyshullet i lykta. jeg klippet begge "pluggene" og brukte wago ved tilkobling, og de funker utmerket :) klipp litt langt nede fra pluggen da du har mulighet til å skøyte de på igjen visst du noen gang skal ha det originalt igjen :)

• 1 month later...
Skrevet

veldig merkerlig, jeg har gjort det 2 ganger faktisk, og nei de skal ikke "smettes" inn, du må legge de rundt kanten liksom, så kan du lime de fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...