Mjørgen Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Som det står i overskriften må jeg ha ett ledningsnett til min 745ia 82 mod! helst med alle hjerner og bokser. Håper noen har dette liggende Hvh Jørgen Morstøl Tlf 93607609
Lamek Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Kjøp deg ett sprut og montere..¨ Ser jo mye finere og ryddigere ut i motorrommet da:)
Mjørgen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Ja mulighet d:) Men har lyst og ha den original;) Blir d sprut må jeg også ha manuell kasse og trimme motoren:) hehe.. Lurer på og selge den og da er d best den er original..
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Om bilen er original, hvordan har den da mista ledningsnettet? Har det fløyet bort?
Mjørgen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Nei men en tidligere eier har prøvd og fikset/Lappet på det og det er i dålig stand! Derfor vil jeg ha nytt! Bare problemer. Så har nåkk ikke fløyet bort nei;)
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Det er et relativt simpelt ledningsnett spør du meg.. Og det er vanskelig å få tak i!
Mjørgen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Ja det er d.. men d beste ha vøre å fått tak i ett i bra stand.. Venter på svar fra en kar som muligens har:) Så forskudds betalte jeg en kar her på forumet for ca 2 måneder siden for att han skulle sende meg ett han sa han hadde men har fortsatt ikke dukket opp
Mjørgen Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Er d ingen seriøse selgere som har ett ledningsnett da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå