Bjanne Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Kjøpte en e60 520d på mandag, har kjørt ca 1200 km siden da, og har fått varsellampe på at ene parklyset ikke funket, som etter litt kjøring kom. Tenkte ikke noe særlig over det, inntil i dag... Har hatt bilen på lakkrens polering inne og ute, skulle legge noe i bagasjerommet, så åpnet det seg ikke med knappen på nøkkel eller ved døra, måtte bruke nøkkelen i låsen. Så ville ikke den lukke seg igjen etterpå. Har prøvd alle varianter på å låse dører men det gikk ikke. Deretter tenkte jeg å starte bilen for å se om det hjalp, da startet ikke bilen, men 'restraint system problem' kom fram på skjermen.. What the fåkk? Noen som har noe clue?? Hjelp taes imot med tackkk!! bilde av feilen
Bjanne Skrevet September 24, 2011 Forfatter Skrevet September 24, 2011 ut i fra hva jeg kan lese på denne tråden her, har samme skjedd for to stk som har vert på bilvask, og en etter å ha kjørt i regnvær, hvis dette har skjedd på et proff bilvaskeri, så er det vel de som skal dekke utgiftene påfølgene etter dette ? http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... ?p=3941639
rekorden Skrevet September 24, 2011 Skrevet September 24, 2011 Vet ikke om det er sedan eller stasjonsvogn denne E60'en din er, men hvis det er stasjonsvogn, kan denne da ha samme problem som E46 stasjonsvognen med slitte ledninger i overgangen til bakluken? Har du sjekket om alle lysene fungerer eller om feilbeskjeden på parklyset er en reel feil?
Bjanne Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Parklyset kommer etter litt kjøring, det fungerer ikke når det er feil melding, men det fungerer etter litt kjøring :S
Bjanne Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 bilen står nå etter mange timers feiling hos Bmw i skien, og der har den stått i noen timer nå.... blir spennende å betale den regningen kjenner jeg. :/ geezez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå