anders87 Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hallo! Tenkte og legge ut felgsettene mine for salg nå, for og sjekke om det blir noe respons. Felger har blitt en lidenskap opp gjennom for meg, men får jo ikke kjørt med alle samtidig uansett, så tenkte på og bli kvitt noen for å kjøpe meg noe annet gromt Prisene jeg kommer med er det jeg skal ha, så skambud blir ignorert og ikke besvart. Prøv og hold denne tråden så ryddig som mulig Kan sende, men på kjøpers regning. Beklager noen dårlige mobilbilder, men tlf min har kræsja så bruker en i reserve enn så lenge. #1 : 3pc 16" BBS RS061, 8" ET20. *SOLGT* #2 : 2pc 17" BBS RT075+076 (Style 19) 8" ET20 og 9" ET22. *SOLGT* #3 : 3pc 17" Gotti G1001, 8" ET11 og 9" ET 24. *SOLGT* #4 : 1pc 17" Alpina B10 BiTurbo, 8,5" ET13 og 9,5" ET24 *SOLGT!* #5 : 1pc 17" BBS M-System (Style 21) med Turbin og Throwing Star deksler, 8" ET20 og 9" ET22 Trekker M-Systemene fra salg også, da det plutselig ble så tomt her #6 : 3pc 17" BBS RS198 8,5" ET13 og 18, med Dunlop SportMaxx 195-40 *SOLGT* Hvor skal jeg begynne? Sjeldne felger innenfor RS serien, da de kom orginalt på eldre, eksklusive 7'ere. De er er 17" men med 16" senter, så du har en ekstra steppekant på ringene som er 2". De ble pusset opp med høyglanspolerte ringer, senter, hexagon mutterne og sorte BBS emblemer med gullskrift av firmaet http://www.rotiform.com" onclick="window.open(this.href);return false; i USA. (Norges eneste helpolerte RS sett?) Gullbolter med spikes sitter på, men de orginale følger med. Har også lave typen hexagonmuttere, som er belagt i 24K gull, type dyre! BBS Hexagon nøkkel medfølger hvis ønskelig. Senterne ble også borret om til 5x100, og dreid av 5mm av to av felgene for og få de til og passe Ventoen jeg hadde før. 95% strøkne. Funfact: Dette er gamle felgene til Mike Burroughs, medeier og grunnlegger av StanceWorks. Felgene delt Ytterringene tilbake fra polering Senterne tilbake fra polering, med 2 boltsirkler. Prøvd med polert skruer og emblem Lave typen senterkopper i 24K gull Ferdig skrudd sammen PS: Forbeholder meg retten til og trekke felgene fra salg om ønskelig. Hilsen, Anders Ø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Ikke for å kødde det til her, men det illustrasjonsbildet ditt av Throwing Stars dekslene er feil. De felgene der er "kopifelger" av Throwing Stars Kiss Kiss <3 Ninjaedit: Ja, nå var du flink! Riktig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Ahahaha, ja så dette nå! Sittet og skrivd og funnet bilder i 1,5t nå, så jeg får skylde på det! Takk for at du retter meg, Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Har sendt pm Jeg SKAL ha alpina felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Det er i orden, og PM besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Har sendt pmJeg SKAL ha alpina felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Da er også BBS RT075+076 felgene blitt solgt! Går unna dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Opp med seg.. Kan også være interessert i innbytte om du har noe sprekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Kommer mest sannsynlig 2 felgsett til tilsalgs om ikke lenge.. Da snakker vi; AC Schnitzer Rennsport Type1 i 9" ET13 og 10" ET19 x 17 SOLGT! Edit; Har trukket Hartge hjulene fra salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja, da er det jo en gal mann her som har kjøpt ACS hjula mine allerede også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Får du ikke ordnet noen rette bilder av Harte hjula da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jo, det kommer når dem er ferdige Men de er jo helt identiske, blir samme lakk og finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Heisann, kan du skaffe OZ Mito i 18 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå