Gå til innhold

'88 520i med m20b25 - SOLGT


Hogstad
 Share

Anbefalte innlegg

88' BMW E34 520i med M20B25 (2.5 liter) Delebil/Prosjektbil.

Pga jeg aldri får tid til å gjøre noe med den, så tenker jeg like greit at jeg kvitter meg med den .. Mangler litt småplukk rundt motor, men starter og går. Har ikke prøvekjørt den etter jeg fikk den, pga må lufte clutchen. Står hjerne fra en E30 320 i i dag, bare for og få den til å starte.

Ellers er den relativt hel og grei, litt stygt panser, etter gamle-eier mistet dette i bakken.

Skilter er levert inn, og skulle vært på EU, men ingen skyldige avgifter. Fin delebil, eller greit utgangspunkt hvis du har noe annet morro på gang! :)

SELGES NÅ I DELER. ALT SKAL BORT!

Pris; SOLGT

Kan leveres på henger i Vestfold-området ..

Christian - 928 94 745 - post@hogstad-trading.no

DSC_0050.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0051.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges nå i deler.. Alt skal vekk .. Kan også fortsatt kjøpe hele bilen om det skulle være av interesse! :)

Er du sikker på att det bare er å lufte clutchen?(att det ikke har kilt seg når motor ble satt i?) Slik att bilen kan kjøres hjem med prøveskilt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges nå i deler.. Alt skal vekk .. Kan også fortsatt kjøpe hele bilen om det skulle være av interesse! :)

Er du sikker på att det bare er å lufte clutchen?(att det ikke har kilt seg når motor ble satt i?) Slik att bilen kan kjøres hjem med prøveskilt??

Har igrunn ikke sett så mye på det .. Men hele bilen ble solgt tidligere i kveld, og blir levert på Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...