Nom3rzy Skrevet September 26, 2011 Skrevet September 26, 2011 Hei. som topic sier. trøbel med min BMW E36 M3 (S50B30) Har prøvd å hatt den på Diagnose på 2 forsjellige verksteder. Uten att de kom inn på styringsenheten(hjernen) ene av disse verkstedene var Bosch verksted :S Symptomer er: Fjusker en del, men ikke hele tiden. Vet ikke om det er bensin systemet eller hva det kan være. De på Bosch verkstedet trodde kansje det var en feil i hjernen på bilen, men kunne ikke si noe sikkert. setter pris på all tilbakemelding på tema =)
stianw Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 har den vert sån lenge? min va plaget med vann/fuktighet i plugghetter då juksa den mye,
Nom3rzy Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 har den vert sån lenge? min va plaget med vann/fuktighet i plugghetter då juksa den mye, Plugghetter/ plugghull er knusk tørre. Har vært sånn noen dager(så ille den er nå) men er noe som har eskalert de sisste 3ukene =P Men har kommet i kontakt med en som er helt rå på BMW. så er bare å håpe han fikser det. Hvertfall det som er planen. =) Men takk for svaret =) kommer tilbake med hva feilen var når den har blitt fixet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå