Gå til innhold

1990 525ia for salg.


Yoshi E28
 Share

Anbefalte innlegg

har en 1990 modell 525ia til salgs, den har akkurat rundet 230 tusen, men topp pakningen har nettopp gått på den, så jeg selger den som delebil/rep objekt.

Kan følge med fine asa bbs 8x18 med bra dekk på (5mm mønster rund baut), ellers så følger det med 15" mim felger med litt kant og greie dekk på, samt bra vinter dekk på ålreite alufelger med også.

Har en rustfri bakluke med m5 spoiler som kan følge med, samt noen skjermer og en ekstra frontfanger. har andre deler som kan også følge med (komplett v8 front osv)

bilen er eugodkjent frem til 31.03.2012

fant ut etter litt mer feilsøk at topp pakning er gåen, så denne må byttes.

Vann pumpen og termostat er nettopp byttet, da jeg merket den ble varm på vei til jobb, vann pumpe var gåent lager på, og byttet til ny termostat for sikkerhets skyld.

etter noen forsøk på å lufte bilen så har jeg konkludert at det er topp pakning som er gåen.

Ellers en hel og pen bil, med relativt lite rust, bra automatkasse, fungerende 2veis takluke, og behagelig comfort skinn interiør med armlener. ny cd/mp3/usb/aux in spiller med fjernkontroll, og mulig en basskasse kan følge bilen.

Flere bilder kommer inn i annonsen ved interesse.

pris: høystbydende.

bilen står i telemark, Skien.

ta kontakt på pm, sms, mail. svarer så fort jeg kan.

vpyujbkfiatd3p4y25jq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...