Lamek Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Noen her som kjenner til kenna9k? Betalte han for en topp den 29.08.2011. Og den skulle sendes så snart penger var kommet på konto.. Har ventet 4 uker nå og toppen er fremdeles ikke sendt.. Kommer bare utallige unskyldninger. Noen som kjenner han som kan ta en prat med han slik at han sender den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Noen her som kjenner til kenna9k?Betalte han for en topp den 29.08.2011. Og den skulle sendes så snart penger var kommet på konto.. Har ventet 4 uker nå og toppen er fremdeles ikke sendt.. Kommer bare utallige unskyldninger. Noen som kjenner han som kan ta en prat med han slik at han sender den? Jeg har handlet svinghjul av han, to uker siden. Har ikke dukket opp, og han svarer ikke epost/pm. Trenger hjelp her også! Går videre til politiet med dette om jeg ikke får svinghjulet mitt eller pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Svarer han ikke på telefon heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hva tror du skjer hos politiet? Henlagt.... Eneste måten å ordne opp med folk som han, er å finne ut av hvor han bor, for så å ta seg et aldri så lite besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hvor bor denne fyren ?? Er vel noen her inne som bor i nerheten og kan ta en prat med han . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Får vel vite navn på eier av konto? Fins da en hel gjeng med fattige gale folk som tar slike jobber som dette billig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Får vel vite navn på eier av konto?Fins da en hel gjeng med fattige gale folk som tar slike jobber som dette billig.... Arbeidsledig og fattig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 han kjøpte gamlebilen min, mangler forresten litt penger jeg og, men ser vel ut til att jeg kan se langt etter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Ken AndréJohansen 403 40 819 418 41 850 Han bor på Lillehammer. Facebook link: http://www.facebook.com/#!/profile.php? ... 1676388750 Brukte 6 uker på å få toppen fra han.. Nye løgner hver gang jeg fikk tak i han og måtte snakke med politiet før han ordnet opp.. Sendte også melding til dama hans på facebook. Nå ser jeg har prøver seg på ett eller annet på nytt mot "Bilbruker".. oppfordrer ingen til å handle med denne karen.. På toppen av alt har han sendt mange pmer til meg der han spør om jeg kan fjerne den negative omtalen om han slik at han får nicket sitt grønt på listen over seriøse selgere/brukere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Skulle fått oversikt over alle svindlerene her inne, og tatt en balltre-tour rundtom og krevd inn pengene fra jævlene rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Skulle fått oversikt over alle svindlerene her inne, og tatt en balltre-tour rundtom og krevd inn pengene fra jævlene rundt om Kunne gjort deg en grei inntekt av det:p hehe.. Men er nok desverre ikke rett måte å gjøre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 har handlet diff av han, men henta den. Da var det ingen problem heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå