Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har polert i 2 timer i dag, og har hatt på musikk hele tiden. Starta bilen når jeg begynte å bli ferdig for å se om det var lite batteri igjen, og da lyste ABS og ESPen. Skrudde av tenninga, låste bilen, ventet 2 min, også fungerte det igjen.

20 min senere skulle jeg på jobb, og da lyste begge lampene ... igjen ..

Skulle hente penger i bilen 1.5 time senere, da lyste kun ESP.

Er det noen som har vært borti dette problemet og evt vet hva som må til for å løse det?

• 6 months later...
Skrevet

Noen som har funnet ut, eller vet hvorfor dette skjer? Har vært 3 tilfeller de siste 2 ukene nå. Flyttet bilen kl 17:00 ca 10 meter, ingen problemer da, men når jeg skulle dra kl 20:30 lyste de.

Skrevet

En eller flere ABS sensorer som begynner å ta kvelden. Like greit å finne ut hvilken eller hvilke det er snakk om ved å ta diagnose. Deretter er det bare å skifte den eller de så er du helt kvitt problemet.

En slags nødløsning kan være å ta ut alle kontaktene og blåse de rene med trykkluft og sette de inn igjen. Tvilsomt at det vil hjelpe så mye, men er absolutt verdt et forsøk.

Skrevet

Det der skjedde med min og.. 320d 2003 mod.

Det som var med min var tannstagsensoren til esp'en.. Fikk jeg feil om på feilsøkingen hvertfall. Dette var for at + ledningen på batteriet var løs, så jeg måtte riste litt på den av og til..

Kan være at den hadde dårlig signal, for når jeg fikk koblet den til skikkelig forsvant lyset etter et par dager, uten strømbrudd. Har funket helt siden det, uten å fikse noe sensor.. Kan det være samme problem du har?

Skrevet

"uheldigvis" gikk lampene bort når jeg kjørte til jobb for 1 time siden, så får ta det neste gang. Måtte overleve med å kjøre gjennom 3 årstider på vei til jobb istedenfor. Latterlig vær nå for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...