Gå til innhold

Solgt, kan slettes!


Kvamme
 Share

Anbefalte innlegg

Vil ikke selge:) Men går med husbyggings-planer om dagen, så da er det en vurdering med litt mer egenkapital:)

Girkassen skal byttes når bilen settes til vinterlagring. Er 2.gir som er skrot. Planen var å sjekke ang godkjenning i vinter, å bygge om frambremsene da(E36 m3). Skal ikke være problemer å få godkjent dette(i følge fler på forumet)

Men som nevnt før her, er vurderinger ang salg, derfor jeg legger ut for å se inntresse for den. Er det ingen, beholdes bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg 170.000,- området. Toll papirer og dokumentasjon på motor har jeg. Ikke gjort så mye på bilen til nå, lakkrens og div små ting. Skal bytte kasse, muligens sette på e36 bremser framme når bilen settes i dvale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken med 300HK i e30 dukket vel for det meste opp når jeg å Bent Inge fra Skien gjorde alt for å få godkjent med 3.2, å da sa de at 300hk holdt i en stakkars e30..

Men enda vi dokumenterte i hue å ræva, med håndskrevet brev fra eldste mann hos hartge som var med å bygge e30 i sin tid dokumenterte at en fabrik e30 320 er lik som en Hartge utgave med 330hk bare oppgradert litt med stag, bremser etc..

Men for å være 100% sikker, igjen, Snakket med SFOOR på mandag og de svarte også JA, de har selv vært i kontakt med Hartge om denne saken å det er nå Hartges papir som gjelder for E30 coupe(H35-24 ellerno) og M3, 330hk, å større eller like bremser etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo mange faktorer man må holde seg innenfor. Men 330hk og 350nm er MAKS i E30 og E30M3, samme om det er coupe eller 4 dørt. Man må også ha tårnstag forran og bak, man må også ha 325 bremser bak minimum og minimum 295mm frambremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...