ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kan jeg kjøre så lavt som 2bars trykk? eller tilogmed lavere? For enten er det 750cc dyser på 2bars trykk eller så ere 6 bar++ på 380cc dyser.. M5 dysene er jo grisesmåå
Simon S Arvesen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kan jeg kjøre så lavt som 2bars trykk? eller tilogmed lavere?For enten er det 750cc dyser på 2bars trykk eller så ere 6 bar++ på 380cc dyser.. M5 dysene er jo grisesmåå Tror ikke de forstøver bra under 2,5bar. Kan ikke du gå for andre dyser en de to du lister opp over?
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Har desverre ikke noen andre... Enten er lambdaen på 10 hele tiden, eller så magrer den ut på litt før 2500rpm...
Morty999 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 la nå denna stakkars alpinaen være orginal... bygg heller en herjebil du kan ødelegge istedenfor en orginal b10 bi turbo...
MotorViagra Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kan jeg kjøre så lavt som 2bars trykk? eller tilogmed lavere?For enten er det 750cc dyser på 2bars trykk eller så ere 6 bar++ på 380cc dyser.. M5 dysene er jo grisesmåå De fleste dyser jobber bra mellom 2.5-4bar Under 2.5 så vil det ikke bli veldig bra.
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Morten: skal jeg heller bare la den ha 16 i afr?? det ødelegger nok MER gitt..
Morty999 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 puss den heller opp som du sier.. å heller gjør så den funker med det org.. får vell kjøpt no chip til det...
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Vurerer heller å kjøpe en til, har finni en fin en til 160 000kr, og det er jo billigere enn å pusse opp den jeg har.
Morty999 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 men penger til å kjøpe 500cc dyser har du ikke?.. en til å ødelegge?.. jaja
Azeton Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kjøp 460 dyser? Men har sett en dude som kjørte med 0.8 bar bensintrykk å den gikk på tomgang!
Jørgen-A Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 og drive og trikse og mikse slik med en alpina er idioti. Skal du trimme kan du jo i det minste kjøpe deg ett datasprut.
Azeton Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Han har EML på bilen.. så gidder han vel ikke skifte gasspjeld =)
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Riktig det raste.. Tja, litt trikse og mikse må til! Må lage en liten slags overgang ting for å få noe datasprut til å virke, men siden dette er bruksbilen nå må jeg ha den til å gå reint.. Fjerne EML ER en mulighet, men vil ikke siden jeg mister antispinn, og cruise kontroll
ole_m7 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Skrevet September 27, 2011 Da skal jeg prøve i morgen og se om jeg får det til! Prøver å ødelegge en BTR i morra, og prøver.. Blir litt sært med 750cc dyser og under 2bar bensintrykk da meeeen.. Får se hva lambda'en sier
Azeton Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Med datasprut mister du mye bra greier. Org sprutet ble ikke mappet på 5-timer på en rulle. Er mye som spiller inn, kaldtstart, antispinn ++.. Men selges jo piggyback systemer som er beregnet for automatgir, som bare justerer dyser elns.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå