Gå til innhold

Hvor lavt trykk kan man kjøre på dyser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg kjøre så lavt som 2bars trykk? eller tilogmed lavere?

For enten er det 750cc dyser på 2bars trykk eller så ere 6 bar++ på 380cc dyser.. M5 dysene er jo grisesmåå

Skrevet

For enten er det 750cc dyser på 2bars trykk eller så ere 6 bar++ på 380cc dyser.. M5 dysene er jo grisesmåå

Tror ikke de forstøver bra under 2,5bar. Kan ikke du gå for andre dyser en de to du lister opp over?

Skrevet

De fleste dyser jobber bra mellom 2.5-4bar

Under 2.5 så vil det ikke bli veldig bra.

Skrevet

Riktig det raste.. Tja, litt trikse og mikse må til! Må lage en liten slags overgang ting for å få noe datasprut til å virke, men siden dette er bruksbilen nå må jeg ha den til å gå reint.. :-)

Fjerne EML ER en mulighet, men vil ikke siden jeg mister antispinn, og cruise kontroll

Skrevet

Da skal jeg prøve i morgen og se om jeg får det til! Prøver å ødelegge en BTR i morra, og prøver.. Blir litt sært med 750cc dyser og under 2bar bensintrykk da meeeen.. Får se hva lambda'en sier

Skrevet

Med datasprut mister du mye bra greier. Org sprutet ble ikke mappet på 5-timer på en rulle.

Er mye som spiller inn, kaldtstart, antispinn ++.. :)

Men selges jo piggyback systemer som er beregnet for automatgir, som bare justerer dyser elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...