Olan Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i det intrumentet til temp osv. som sitter i den ene "luftventilen" i dashen ?
FrodeM Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Da er det bare og begynne og lete på ebay foreksempel. Disse er vanskelige og få tak i, og dyre. Helge Vik har/hadde ett slikt til salgs for en stund siden. Mener han skulle ha 10.000 for det...
jorg1s1 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 TI TUSEN? sikker på at du ikke tok med en null for mye?
FrodeM Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Neida, mener det var 10.000, men hvis du finner noer billigere må du bare si ifra, for jeg er på utkikk jeg og!
jorg1s1 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Ser ut som det stemmer gitt. Må være passe blåst i toppen for å bruke 10 tusen på en brukt slik spør du meg! Er det oljetrykk og oljetemp på motor, samt diff-oljetemp og gir-oljetemp den viser? I såfall får man nye ganske anonyme og tidsriktige VDO målere med sensorer som viser dette til 3000 kr hos Pedersens-Racing. Med en eller annen gauge pod som erstatter askebegeret hvor man monterer disse så har man kvalitetsinstrumenter som gjør akkurat samme jobben, om ikke bedre, og kanskje til og med ser bedre ut også - til 1/3 prisen... NYTT
Olan Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Minnes det er en sensor som kan oppfatte indre lekkasjer i motoren til dette intrumentet også.. mener å ha hørt noe slikt. Men fortsatt; svindyrt !
G-RACING Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Sist eg såg eit til salu på ebay, vart det solgt for 7000,- så dette er dyre saker. Er vel meir snakk om samlarverdi av dette, og ikkje brukar vennlegheita. Det er jo tross alt snakk om uber sjeldent ekstra utstyr
ehrnst Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Finnes replica for rundt 600eur. Disse kan vise litt mer og så vidt jeg husker. Dyrt uansett. Kan nesten kjøpe dashlogger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå