e30tic Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Legger ut et par bilder av prosjektet mitt. Er en 2001 mod 318ci, som blir total ombygd til 2006 mod m3. M3'en er en usa bil med det meste av utstyr, og den er kun kjørt 52000 km, den har competition pakke som inneholder csl ratt, understell, tannstang og bremser. Norsk karosseri begynner og ta form Donorbil på banehjul Div bilder av donor før den kom til norge.
MortenTouring Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Dette blir spennende,skal følge med her! Lykke til!
Jørgen-A Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Dette blir en snasen bil ja. Men litt ot spm. Er biler med så liten skade kondem i usa?
e30tic Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Dette blir en snasen bil ja. Men litt ot spm. Er biler med så liten skade kondem i usa? Det er litt sære regler for dette i usa, eier kan etter som jeg har forstått nekte og ta imot bilen etter rep. Denne ble kondemnert pga skade i rammevange bak, men den var jo en del av bagasjeromsbunnen som jeg kjøpte ny, så det hadde ikke vært noe problem og fixe. Skaden var ikke værre en at jeg kunne kjøre bilen på septembertreffet til gatebil, etter litt jigging med en silverado og litt svart folie
thorbis Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 er det ikke veldig strengt og godkjenne donorbiler fra statene når de blir satt over på norske karosser? noe typegodkjennings greier eller noe?
e30tic Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 er det ikke veldig strengt og godkjenne donorbiler fra statene når de blir satt over på norske karosser? noe typegodkjennings greier eller noe? Det går greit, var litt tvil rundt avgasskrav, men det ordnet seg.
milhouse Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Moro, blir det ess på denne? I så fall send meg en PM. Kan samle sammen noen å kjøpe!
Concep Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Den donorbilen er jeg ganske sikker på att jeg har sett før. Du hentet den vell på havna i Drammen hos Autolink, stemmer ikke det ?
e30tic Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Moro, blir det ess på denne? I så fall send meg en PM. Kan samle sammen noen å kjøpe! Er en vis fare for at det blir et 550 kitt på denne ja
e30tic Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Den donorbilen er jeg ganske sikker på att jeg har sett før. Du hentet den vell på havna i Drammen hos Autolink, stemmer ikke det ? Det stemmer, kom til drammen i slutten av april.
Jørgen-A Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Slå på stor tromma og kjøp deg 750 kittet istede=) Men må ha smidd innmat og da..
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Moro, blir det ess på denne? I så fall send meg en PM. Kan samle sammen noen å kjøpe! Er en vis fare for at det blir et 550 kitt på denne ja Henger meg på den der! Skal ha S54 med presse selv nå, så kunne kanskje spart en del kroner? Tøft prosjekt!
e30tic Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Er det noen som har noe erfaring med hpf turbokit, har lyst på dette, men er usikker på hvordan det fungerer , har sett litt på youtube, og det er jo ingen tvil om at det går greit, men når jeg ser på lambdamålerene og svartrøyken fra eksosen, så føler jeg at ess kittet er proffere?
Jørgen-A Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 hpf sine kitt tror jeg fungerer meget bra. Nå selger di sine kit med pro efi sprut og. Da kan du jo mappe det opp som du vil. Sa da blir jo ikke det ett problem. Kjøre på e85 kan du og med pro efi og da kan du kjøre litt mere power på org motor.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå