Olan Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Noen her som har testa powerflexforingene i bærearmene bak på e30 ? Erfaringer med støy/vibrasjoner/støt kontra org foringer ? Skal brukes på bil egnet for å sitte godt på vanlige veier hovedsaklig. Takker for svar
jorg1s1 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Husk at det finnes to typer; lilla og sorte. Hvor de lilla er "street" og de sorte er "race - altså litt stivere. Skal ha nye foringer selv og ender nok opp med slike sorte, men vurderer andre produsenter som tilbyr polyurethan forigner også. Som f.eks. Millway, GS, IE osv.
Olan Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Bilen skal være "bruksbil" om sommeren så går nok for lilla, er "raceoppsett" på den nå med noen steinharde dreide foringer og det er jeg møkk lei av vil ha litt komfort igjen
D.Toft Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 hadde lilla i min e30, fremme og bak. helt topp, ikek noe å klage på.
tangus325 Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 har lilla powerflex på min og er svært fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå