Gå til innhold

Høytalere 6,5" til en rimelig penge, forslag?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en enkel bruksbil men FORFERDELIG dårlig lyd. Sitter en grei spiller i den, men høytalerne er nok fra 98 for å si det sånn... Savner grei lyd! Ønsker forslag til rimelig og greit komponentsett på 6,5" og gjerne forslag om hvor jeg handler. Begynner å bli noen år siden jeg hadde sub i bagasjen, så er ikke inne i dette lenger... er nok blitt gammel :lol: . Bilen er da forøvrig en MB 210.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dynabel.no/judysbilstereo.no/planethifi.no/bilstereosenteret.no

Audio-System, Ground Zero, Focal, Polk, Magnat, Seas osv har gode frontsett, bare å velge og vrake.

Husk at for å få god lyd fra et frontsett, så er det montering og installering som er viktig. Om høyttalere sitter i døren f.eks, så er det mye lyd å få ut av å dempe døren. Dempemateriale er STP Vibroplast, Silent Coat, B2, Audio-System eller Dynamat. Hvilke du kjøper kan være det samme, ta det som har lavest pris.

Skal du skru fast i døren, så ikke skru det fast i plastikken, få det(høyttaler) til å sitte i blekket. Er det ikke hull til bolter/skruer i blekket, så lim på en MDF-ring som passer elemenet. Skru fast i den. Sørg for å få det tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...