Hans Wilhelm Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Har kjøpt meg en enkel bruksbil men FORFERDELIG dårlig lyd. Sitter en grei spiller i den, men høytalerne er nok fra 98 for å si det sånn... Savner grei lyd! Ønsker forslag til rimelig og greit komponentsett på 6,5" og gjerne forslag om hvor jeg handler. Begynner å bli noen år siden jeg hadde sub i bagasjen, så er ikke inne i dette lenger... er nok blitt gammel . Bilen er da forøvrig en MB 210. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 dynabel.no/judysbilstereo.no/planethifi.no/bilstereosenteret.no Audio-System, Ground Zero, Focal, Polk, Magnat, Seas osv har gode frontsett, bare å velge og vrake. Husk at for å få god lyd fra et frontsett, så er det montering og installering som er viktig. Om høyttalere sitter i døren f.eks, så er det mye lyd å få ut av å dempe døren. Dempemateriale er STP Vibroplast, Silent Coat, B2, Audio-System eller Dynamat. Hvilke du kjøper kan være det samme, ta det som har lavest pris. Skal du skru fast i døren, så ikke skru det fast i plastikken, få det(høyttaler) til å sitte i blekket. Er det ikke hull til bolter/skruer i blekket, så lim på en MDF-ring som passer elemenet. Skru fast i den. Sørg for å få det tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 vill anbefale focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå