BilBruker Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Hei Selger 4x hjul, her er specs som jeg har: -Merke, Antera. -22" store, GOD kant på disse. -5x130 boltsirkel, disse satt på en Touareg men er samme boltsirkel som Porsche Cayenne osv. Godt brukte felger, uten dekk. Ypperlig til vinterfelger! Prisen er lav pga en av felgene er skeive, og har mistet kromkanten sin (se bilde). Felgen kan muligens rettes opp, eller bare balanseres og brukes. Kromkanten kan man blåse i, eller prøve å få tak i. Kan jo feks bare kjøpe 1x ny felg også. Selges som de er, dette er billig for Italienske Antera felger PS: Ikke vasket på bildene. Burde blitt renset og polert opp. Bilde av Skadet felg. Edit: endret pris to ganger, SKAL VEKK.
BilBruker Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Onsdagsbump, ingen som vil ha stilige 22"?
BilBruker Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Flyttet? Passer jo BMW X5 edit: passer visst ikke uten adapter (5x120 til 5x130). Muligens helt feil ET for X5
tordah Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 sorry for OT, men har den Touaregen vært inne på Møller A&B ?
Magnus F Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Flyttet? Passer jo BMW X5 Passer ikke bmw X5 med mindre du bruker adapter. X5 er 5x120 og ikke har X5 så høyt ET som det er på disse felgene heller.
BilBruker Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 sorry for OT, men har den Touaregen vært inne på Møller A&B ? Vet ikke, hvordan det?
BilBruker Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Flyttet? Passer jo BMW X5 Passer ikke bmw X5 med mindre du bruker adapter. X5 er 5x120 og ikke har X5 så høyt ET som det er på disse felgene heller. Ok, takk for infoen skal endre det nå.
BilBruker Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Nypris, satt ned til 1500kr. SKAL VEKK.
tordah Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 sorry for OT, men har den Touaregen vært inne på Møller A&B ? Vet ikke, hvordan det? bare lurte, jeg jobber hos Møller, og mener jeg har sett de felgene der en gang før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå