BilBruker Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Hoi, se bildet under Jeg kjøpt en bil uten motor, denne satt på siden av motorrommet. Hva er det, og hva er den verdt? Trenger den ikke Denne DEFA tuten satt i motor rommet, kom denne med originalt som ekstrautstyr? Eller er det ettermontert? Finner ingenting inne i bilen som har med defa å gjøre. Og til slutt, denne kabelen er klipt av Hva er den til? Her er oversiktsbilde for kabelen.
BilBruker Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Ingen som kan hjelpe med klipt kabel?
FKS Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Ingen som kan hjelpe med klipt kabel? Den defa-sirena,er som jeg sier,en sirene til alarmen.(det er ettermontert) Den avklippte ledningen ser ut som en tom skjøteledning. (noen som har prøvd å lage el-bil,men kjørt for langt så ledningen røyk! HEHE!!)
FKS Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Ingen som kan hjelpe med klipt kabel? Den defa-sirena,er som jeg sier,en sirene til alarmen.(det er ettermontert) Den avklippte ledningen ser ut som en tom skjøteledning. (noen som har prøvd å lage el-bil,men kjørt for langt så ledningen røyk! HEHE!!) Ledning til kupevarmer fra defa-annlegg??
Eksos Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Den øverste er iallefall en tenningsmodul til pre-facelift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå