Bjørn Kjetil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Hei Dreiv igår og monterte e36 tannstang i e30 en min som det ikke er servo på en gang. Fikk montert tannstanga, servopumpe, reim, div.slanger, og servobeholdern. Men problemet jeg sliter med nå er den fordømte rattstamma! Ble fortalt at jeg trengte den nedereste delen av stamma fra e30 MED servo og fikk tak i dette, meeeeen ser ut til og passe svært dårlig!! Noen her som ville tatt en gs film og vist hva jeg trenger??? Takker for hjelp Mvh Bjørn Kjetil
Bimmer327tic Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Du trenger vel bare det leddet som kobler rattstamme og tannstang sammen fra en bil med servo. Var ihvertfall bolt-on på min, men jeg måtte flytte leddet en del opp på rattstammen for og få nok klaring. Har d satt noe spacere på oversiden av tannstangen? Hva er det som gjør at det ikke passer?
Bjørn Kjetil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Du trenger vel bare det leddet som kobler rattstamme og tannstang sammen fra en bil med servo.Var ihvertfall bolt-on på min, men jeg måtte flytte leddet en del opp på rattstammen for og få nok klaring. Har d satt noe spacere på oversiden av tannstangen? Hva er det som gjør at det ikke passer? Har sett på spacere ja på oversiden. Er Litt i tvil om det leddet, du har tilfeldigvis ikke et bilde liggende og flyte av det? Gjerne med hele ratstamma og ned til tannstanga.
Bimmer327tic Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Har dessverre ikke noe bilde av det, og nå står det en v8 i bilen så det blir litt vanskelig og få tatt ett. Mener på larsen-racing eller hva han kaller seg lagde en DIY for en god stund siden med bilder. Hvis du søker litt så finner du den sikkert.
Bjørn Kjetil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Er det forskjell på 325ix og vanlig 325? For jeg tok det fra 325ix....
Bimmer327tic Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Fant den http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=41070 Du får se på bildene der om du har samme ledd. Eventuelt sjekke etk.
Bjørn Kjetil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Fant den http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=41070Du får se på bildene der om du har samme ledd. Eventuelt sjekke etk. Fant det jeg også. Men fått tak i en som kanskje har så skal sjekke opp hans og se om den ser mer lik ut
Bjørn Kjetil Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 den nederste delen til rattstamma, må ha fått feil, men får vell tak i en annen muligens nå som skal passe.
SSM Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Har du plassert shimsen på oppsiden eller undersiden av tannstanga? Hvordan passer den ikke?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Ix har annen tannstang, så muligens leddet er forskjelligt også.
Dirty Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 ix er enda korterer og passer mye bedre en vanlig b25 servo,dog så passer det også men, Just montert IX ledd på banebilen
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg får hvertfall ikke de delene jeg har av ix leddet på min
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Noen som har et sånt ledd fra vanlig e30 med servo da? HASTER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå