Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dreiv igår og monterte e36 tannstang i e30 en min som det ikke er servo på en gang.

Fikk montert tannstanga, servopumpe, reim, div.slanger, og servobeholdern.

Men problemet jeg sliter med nå er den fordømte rattstamma!

Ble fortalt at jeg trengte den nedereste delen av stamma fra e30 MED servo og fikk tak i dette, meeeeen ser ut til og passe svært dårlig!!

Noen her som ville tatt en gs film og vist hva jeg trenger??? :)

Takker for hjelp :)

Mvh

Bjørn Kjetil

Skrevet

Du trenger vel bare det leddet som kobler rattstamme og tannstang sammen fra en bil med servo.

Var ihvertfall bolt-on på min, men jeg måtte flytte leddet en del opp på rattstammen for og få nok klaring.

Har d satt noe spacere på oversiden av tannstangen? Hva er det som gjør at det ikke passer?

Skrevet
Du trenger vel bare det leddet som kobler rattstamme og tannstang sammen fra en bil med servo.

Var ihvertfall bolt-on på min, men jeg måtte flytte leddet en del opp på rattstammen for og få nok klaring.

Har d satt noe spacere på oversiden av tannstangen? Hva er det som gjør at det ikke passer?

Har sett på spacere ja på oversiden.

Er Litt i tvil om det leddet, du har tilfeldigvis ikke et bilde liggende og flyte av det?

Gjerne med hele ratstamma og ned til tannstanga.

Skrevet

Har dessverre ikke noe bilde av det, og nå står det en v8 i bilen så det blir litt vanskelig og få tatt ett.

Mener på larsen-racing eller hva han kaller seg lagde en DIY for en god stund siden med bilder. Hvis du søker litt så finner du den sikkert.

Skrevet

ix er enda korterer og passer mye bedre en vanlig b25 servo,dog så passer det også men,

Just montert IX ledd på banebilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...