nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 er dette mye jobb ? og hvilke rør burde jeg erstatte med for mest mulig lyd ? har eisenmann bakpotte på fra før, men vil ha mer lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ikke gjør det, du vil miste drag i bunn og mellomregister. Har selv prøvd og lært... Søk på "helmholtz exhaust resonator" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Pluss at du får resonanser i bilen ved visse turtall,Prøvde supersprint mellomrør,jeg holdt ut en dag før jeg skiftet tilbake til orginal mellompotte igjen,har eisenmann 2x70 bakpotte selv.Er veldig fornøyd med denne selv om lyden er som orginal på lavere turtall.Er potta di ny så får du litt mer lyd etter ett par hundre mils kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 takk for advarselen er det noe annet jeg kan gjøre for å få mer lyd da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Selge eisenman potta og kjøpe deg en sånn: Neida, men ville nok heller gått for en annen lyddemper da. Eisenmann har jo kjempeflott lyd så kan ikke skjønne du ikke er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 lyden er fin den men vil at den skal komme litt mer frem, bråke litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 lyden er fin den men vil at den skal komme litt mer frem, bråke litt mer Har du hørt din bil utenfra,e39 er veldig godt lydisolert så du kan bli litt lurt,ser folk snur seg når jeg gasser på med eisenmann potta,gjorde ikke det med orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 det er ikke noen sports mellom potter som går ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Grenrør vil hjelpe på, ellers ville jeg droppa å bytta ut mellomrøret. Du får en stygg og rumlete lyd uansett hvordan du gjør det. Det beste vil å få et eksosfirma til å bygge et helt nytt eksossystem hvis du vil ha en spesifikk lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå