Torek Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Disse fulgte med bilen, men jeg har ikke bruk for dem lenger Fin utseendemessig oppgradering sammenlignet med org. skvipet som disse bilene ble levert med. - Trenger et strøk med ny lakk. - Dekkene er utslitte. - Kan hentes i Oslo (kan kanskje leveres mellom Oslo - Elverum en gang jeg kjører forbi) SOLGT SOLGT SOLGT Kan evt. ta noe i innbytte også. Hvis det ikke står i denne tråden at felgene er solgt så er de ikke solgt
caaatooo Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 SIden folk er beskjedne så kan jeg by 2000,- inkl. frakt til Tromsø
Torek Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Kan sjekke hvor mye frakt koster, så hører du fra meg igjen Hvis ingen byr over deg før fredag i neste uke så skal jeg å få sendt dem så fort som mulig. Høres det greit ut for deg, eller?
caaatooo Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Kan sjekke hvor mye frakt koster, så hører du fra meg igjen Hvis ingen byr over deg før fredag i neste uke så skal jeg å få sendt dem så fort som mulig. Høres det greit ut for deg, eller? Har helt glemt av å sjekke her, men det høres fint ut Tore!
Torek Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Frakt kommer på kr.640,- hvis jeg får pakka to og to hjul sammen. Finner jeg en løsning på det så kan du få dem for 2k inkl. frakt, Cato
Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Bump. Høyeste bud innen utgangen av førstkommende fredag blir eier av felgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå