Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er helt ny her inne og i forhold til BMW, selv om jeg har vært aktiv hos "konkurrenten" en stund ;)

Jeg går å sikler veldig på en E60 om dagen, og lurer litt på hva DU som kjenner hadde forventet å få for typisk 300k.

Har alltid kjøpt biler som har vært entusiasteid uansett hvilket merke det har vært, og det ønsker jeg nok å gjøre nå også!

Jeg er gammel nok til at jeg ikke er ute at en plastic fanstastic racer, men jeg vil ikke ha en kjedelig 1 av 1000000 bil heller.

Sett igjennom diverse prosjekttråder og drømmer seg jo rent bort :)

Og nei har allikevel slettes ikke plastskrekk, og noe stylet skal man jo ha det!

-for å sette ting i perspektiv, skulle jeg noen gang ha fått bygget om en bil fra bunnen (og jeg hadde vunnet 70 ganger i lotto) hadde Chip Fose vært mannen jeg hadde kontaktet, da han tar en standard bil, og gjøre den bare "riktig".. Tipper på at du skjønner hva jeg mener, og da vet du sikkert også litt hvordan jeg tenker, så får man se hvor langt man kan komme med begrenset budsjett på innkjøps fronten..

For de som kjenner Stian Olsen fra Hamar, var 5 serie han hadde i mine øyne ganske så perfekt, men så vant jeg ikke i lotto den gangen han solgte heller..

Fyr løs, og ikke pryl en fersking nå da :P

Kjære moderator, om du skulle mene at denne posten hører hjemme ett annet sted på forumet, flytt den gjerne!

Var veldig i tvil selv ;)

Skrevet

Ser at det er litt "lov" her inne å bumpe tråden litt opp, og siden jeg er helt sikker på at noen har noe fornuftig å si så prøver jeg det..

Burde tråden her ligge ett annet sted på forumet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...