Rumenimu Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Heisann.. Har en E39 2001 stv. Og har sett på no felger, Felgene har ET16 og ET 20. Sier meg lite men er nå det det er =) Og dekkene er: Bak: 285/30ZR19 Fremme:245/35ZR19 Disse har sittet på en E60 05 mod Passer disse på en E39? Hørte no nyss i at 275 var max på E39.
narcatis Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 kjører sjøl med 275 med org m5 felg 18"... og på dei bakfelgane mine kunne eg ikkje hatt sørre på grunn av at då hadde dekko tatt i plast innersjermane. men felgane er jo ein god del inn i hjulbuen, så viss du har ein felg som bygger meir ut mot hjulbuen ser eg ikkje nåke problem med det. og siden 2 av felgene er et16 så er det bakfelgane og et20 er framme. ET står for EinpressTiefe eller innpress. På engelsk "offset". Denne størrelse viser hvor langt felgens midtlinje er innenfor felgens anleggsflate mot navet. Mindre tall gir et hjul som kommer lenger ut. Visse biler kan ha felgens midtlinje så langt ut at ET blir negativ.
Rumenimu Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 så de felgene med det inpresset og så breie hjul så passer det ikke?
narcatis Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 så de felgene med det inpresset og så breie hjul så passer det ikke? var ikkje da eg sa. eg sa at det passer mest sansynli. men kan ikkje garantera da. men uansett så er jo berre bakdekko dine 1cm breiare enn mine, og da vil sei ein halv senti på kver side av felg, så er stor sjangs for at det passer. og når dei har stått på ein e60 passer di e39, trur ikkje det er store forsjell på dei bilane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå