bjarthil Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Noen som har en rask og enkel forklaring på hvordan dette gjennomføres? Ta gjerne med noe bilder hvis mulig:)
JENSSEN Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Først må du skru av vifte, dette er lings, (feil vei gjenger) trur det var 34" som passa der. vifta og dekselet rundt vifta tas opp samtidig. så er det 10mm skruer 4 stk, om jeg husker rett:S den tas ut, ta litt smergelpapir og puss litt rundt der vannpumpa sitter, også litt innvendig, smør gjærne med litt silikon (litt) der har du det,, vannpumpa dras til med 20nm pr skrue! trur ikke jeg har glemt noe! bare omvendt på montering som du kanskje veit:P
mudbug Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Det er en grei jobb, ikke vanskelig. Ser forklaring fra TIS. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/32/75
LK Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Viftemutteren er 32mm med lingsgjenger,det lønner seg å ha en med litt lengde på for å ikke slå borti viftedekselet.
bjarthil Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Takker! Da skal jeg se om jeg får gjort jobben snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå