Grønvold Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Legger ut min e28 518i 1987 mod for salg for å se om noen er interesert. Bilen er hel og i god stand og har minimalt med rust! ett veldig bra utgangspunkt! Spør om det er noe du lurer på. Bilen er Akkurat Eu godkjent og årsavgift betalt! Holder til i Telemark, Skien. 98637323 Ulrik Grønvold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Litt mere info selger! Km stand og pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Som jeg skrev ovenfor, "spør om du lurer på noe" I instrumentet står det 300 men tror motor er byttet tidligere. motor starter og går fint, tikker litt men ellers så er motor og drivverk i bra stand! bremser forran bør byttes, men jeg bytter de over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 10 lapper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv-rober Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 servo? eu? tlf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 10 lapper fort som fyyy, så ryker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 eu ok ? eventuelt hvor lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 bilen, skal inn på eu nå, bytter bremser føre eu, og da tror jeg den glir rett i mellom bremserør og så å si alt er strøkent under bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv-rober Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Skal. Du eu godkjen før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 tja.. blir nokk til det, glir rett i gjennom etter å ha byttet bremsene og kansje en foring i bakstillinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Du skriver minimalt med rust, kor er rusten? Og eventuelt bilder av den + litt meir bilder av bilen inni, motorrom etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Noen få flekker på panseret og litt på den ene framskjermen som jeg kan se! flere bilder kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Keen på å bytte i sierran med et lite mellomlegg ? har fiksa den så den er kjørbar igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 da er det ett mellomlegg fra deg i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå