knneth Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 hei.. dette har sikkert blitt spurt om før men..har akkurat kjøpt min første bmw,en 1997 e39,og det begynte ikke akkurat så veldig bra,først så funker ikke kupe vifta,men dette har jeg klart og søkt meg fram til at mest sannsynlig er selve motoren da jeg har prøvd og byttet motstand. det som er problemet nå er at høyre fjernlys lyser konstant,leste noe om at dette mest sannsylig var en transistor..men så til det jeg lurer på høyre baklys funker ikke nå så lurer på om dette har en sammenheng med at fjernlyset lyser konstant?? ikke hogg hodet av meg hvis dette har blitt spurt om tusen ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Er nok et problem med lysmodulen. Om du har greie på elektronikk kan du jo kikke på den selv. Sitter under sparkeplata i fotbrønnen på passasjersiden foran. Å bytte den på verksted koster vel fort 5-6000 kr. Er vel muligheter for å få den overhalt også, men da må den sendes til statene tror jeg. Eventuelt se om du kan finne den på et bilopphuggeri, eller noen her på forumet som selger E39 i deler. Du kan jo først forsøke å koble fra batteriet en stund og krysse fingrene i håp om at det er noe softwaregruff som forsvinner med en reset, hvis ikke må det sterkere lut til. Edit: Tyrkleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knneth Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 skal prøve dette:) hvis ikke får jeg levere den til en radio tv reperatør de kan sikkert få lodda inn ny transistor i den evt:) tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå