Rayen Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 God aften godt folk Vurderer og selge 528en dersom eg får en grei pris for den http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31378329 Sportskinn Telefon Xenon Navi avtagbart hengerfest Mtech ratt med multifunk. cruiskontroll el. vinduer Hella faclift lykter bak gs frontlykter Mtech front shadowline ac takvinge og speil 18 Rondell 8,5 foran og 10 bak med ganske nye dekk. 17 bmw kant hjul på piggfritt Eu godkjent ut oktober 2013 Ganske fin bil får en som er ute etter en slik bil Pm eller skrik ut her dersom du har noe du lurer på Bilder sier vel mer en ord Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansove Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hvordan er forbruket på denne med Automat? Hadde det vært manuell hadde jeg kjøpt den med en gang, men litt usikker da jeg egentlig er på utkikk etter manuell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hvordan er forbruket på denne med Automat? Hadde det vært manuell hadde jeg kjøpt den med en gang, men litt usikker da jeg egentlig er på utkikk etter manuell.. Selv har eg alltid vert imot autolat igrunn hehe..men i og med at det er litt motor så er det ganske greit, girkassen girer silkemykt og den har tiptronic så er ganske opptilmalt Forbruket ligger på ca 1,1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Bump.. ingen som vil ha en pen touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå