Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å ser meg om etter et Scorpion effektanlegg på nettet, har sjekket både koed og ebay. Slik som jeg forsto det på koed trengte jeg både mellompotte og bakpotte for optimal montering og utnyttelse. Hva er egentlig best? Kjøpe mellom og bakpotte fra koed eller finne dette på ebay? Søkte litt på ebay, men fant bare bakpotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe å komme med? :P

Har et annet spørsmål. Lurer litt på om jeg har et instrumenthus fra en 6syl. Har sett andre 318is'er, og dem har speedo som går til 220 og rødlinje på turtall starter på 6.

Jeg har instrument som speedo går til 260 og rødlinje starter på 6200 / 6300.

Anyone? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update her nå. Skjer veldig lite med bilen for tiden. Bilen står nå hos Bilia Fredrikstad i forbindelse med 4-hjulskontroll. Måtte utsette BT timen til tirsdag da det oppsto et lite problem.

Fikk telefon fra Bilia tidligere i dag og de hadde funnet ut at camber justeringsbolten var borte på høyre bakhjul (sto en helt vanlig bolt der). Så jeg heiv meg i bilen for å finne en slik bolt samme dag, slik at det ikke ble noen forsinkelser (Bilia hadde ikke bolten på lager). Fant bolten hos et verksted, så det ble ingen utsettelser, da jeg leverte bolten hos Bilia et par timer senere.

Satser på at bilen er klar innen arbeidsdagen dems i morgen :)

Ellers blir det litt stopp i oppgraderinger på en liten periode, da jeg driver å pusser opp kjellerstua :P

Har funnet meg et motivasjonbilde. Eneste jeg ikke skal ha som denne har er Chrome grill :)

2co22vn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppgradert planene litt. Har lagt til litt ekstra som skal gjøres innvendig :)

848 ENLARGED WIRING HARNESS

I følge utstyrslisten min har jeg Enlarged wiring harness, så vurderer å sette inn en liten kjørecomputer. Jeg kan vel sette inn den som viser gjennomsnittsforbruk og temperatur hvis jeg ikke tar feil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...