Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Disse er ikke originale nei, fikk dem veldig billig, så da var det greit :)

Skulle gjerne hatt originale med brede felger bak, men det gjør ikke så mye.

De originale har vel både bmw og motorsport inngravet, samt nedfelling til ///m logoen.

Jeg får være rask med å få på dekka, da våren har kommet ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt stoppa mange ganger med denne, så da blir man lei etterhvert.

Ihvertfall når vegvesenet fører logg på det, først må man vise bilen på verksted / biltilsynet, andre gangen må man på biltilsynet ( hvor de selvfølgelig tar "stikk"prøver av andre ting). Den tredje gangen får man kjøreforbud. Er ikke mye kult med bil med fete felger når man ikke får lov å kjøre et par meter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på en skvett E85 på tanken så sklir den glatt igjennom kontroll av avgasser ;)

Kule hjul forresten, org M3 hjul vokser på meg!

+1

Hadde en kompis med en Ford Mondeo som var heelt på trynet på avgassene på Eu kontroll. Fylte tanken 50-50 med E85 og da var det null problem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på en skvett E85 på tanken så sklir den glatt igjennom kontroll av avgasser ;)

Kule hjul forresten, org M3 hjul vokser på meg!

+1

Hadde en kompis med en Ford Mondeo som var heelt på trynet på avgassene på Eu kontroll. Fylte tanken 50-50 med E85 og da var det null problem! :D

Tviler ikke på det :) Trur ikke trådstarter trenger så mye som 50/50 men. Ikke sunt med for mye heller. noen liter hjelper fælt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på verksted for å ta CO % kontroll på nytt. Målingen viste 0,01 %, så bilen ble godkjent ! :)

Utrolig deilig å få den godkjent, så nå skal jeg hente skilta i løpet av uka :)

Fikk tatt noen bilder, selv om det ikke var så fryktelig spennende.

0mwd8dy65byq1bs2r5lf.jpg

5rxh247po91xzily85it.jpg

Det var utrolig morro å kjøre BMW igjen faktisk. Etter å ha kjørt dau diesel med mindre enn 70hk føltes BMW'en ganske frisk :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte på 10 liter E85 på halv tank før en stund tilbake siden. Dette var da med gammel katalysator. Fikk en måling på 0,6 som ikke ble godkjent. Byttet katalysator for et par uker siden, samt at det var sikkert endel E85 igjen i tanken siden den har bare stått. Ble ihvertfall 0,1 % etter bytte av katalysator og litt E85 på tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...