Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er throwing star felgene solgt, så jeg har ikke de lengre.

Foran var det 8" med ET 20, bak var det 9" med ET 22.

Jeg kjørte ikke med spacer nei, men kunne likegodt hatt 5mm spacer for å få litt mer stance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebaaay, evt. bmautosport? Men kjør heller med M3 felgene, de er så fine. Uorginale eller ei, tar seg bra ut på E36.

Har vært inne å sett litt på bmautosport, og de har style 32 der, så jeg funderer litt på de til 399,-

Hvis jeg ender opp med enda et sett som er 8" foran og 9" bak tenker jeg litt mer dekk på dem. Tenker ihvertfall 235/35/17 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er throwing star felgene solgt, så jeg har ikke de lengre.

Foran var det 8" med ET 20, bak var det 9" med ET 22.

Jeg kjørte ikke med spacer nei, men kunne likegodt hatt 5mm spacer for å få litt mer stance.

Ok. Skal ha på 5mm spacer på mine så de blir ET20. Og de er jo en halv tomme breiere foran og bak, så bygger vel litt mer i seg selv å. Da fikk jeg litt mer klarhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan vi ikke ha like felger Henrik ? ;)

Nå har jeg 205/215 liggende fra throwing star felgene, så det blir å bruke de eventuelt på Double Spoke.

Double spoke felgene er ikke strøkne da, mye kantkjøring på et par felger, samt at den ene felgen har fått seg en liten bulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skjønne eg ingenting! Du vil ha breiere felger, men så har du berre 215-bredde på dekka? Da holder det jo i massevis med 7,5", noe mer så ender du vel opp med sånn mongo dekkstrekk som folk er uheldige og ender opp med for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...