Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor finner man double spoke felger på nett forresten? Og hva koster det ca, for nye/brukte i god stand?

edit: google ordner det meste. Fant en sjappe i utlandet en plass som solgte oppussa 17x7,5 double spoke til 400usd. Contour kosta 470usd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lite av dem til salgs, men når de blir annonsert går dem veldig billige. Double spoke går fra 3500 - 5000 avhengig av tilstand / dekk osv.

Han karen her selger jo nå sine Double Spoke. viewtopic.php?f=18&t=209278

Var ikke ille pris på disse, spørs jo litt hvor mye dekk det er igjen.

Vet ikke om man får nye slike lengre, er vel tatt ut av produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal vi se. Nå blir det snart en liten bestilling. Tenkte da å bestille innstegslister, girkule med lys, M3 speil og noen småting (slik som ///M oljepåfyllingslokk og ///M instruksjons mappe). Dette finner jeg på koed, så dette er greit.

Tenkte også å bestille CCFL Angeleyes og hvite lys til sprederne og carbonemblemer foran og bak. Dette ser jeg GS bildeler har, så da kan jeg bestille derfra. Men det jeg lurte på er hvilke pærer skal jeg gå for? Er jo så mange forskjellige til spredere på GS (H4, H5 osv).

Tenkte også å få tak i nytt instrumenthus, det som hadde vært morro er å få tak i M3 instrumt, men hvordan blir dette med kilometerstand? Vil jo gjerne at dette skal kopieres over til nytt instrument. Alternativet blir jo å kjøpe fra delebil, da tenkte jeg å bytte bare skivene (da mine har begynt å flasse veldig), slik at kjørecomputer osv er orginalt fra bilen.

Er vel slik at man kan bytte skivene på intrumentene på E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke mange kronene for Angeleyes uansett :)

Forresten Jokkke, hvordan er monteringa av scorpion effektanlegget? Må man kutte noe eller hvordan gjorde du det? :)

Nei, ingen kutting må til ;) Enkelt å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...