PM.Hagadøkken Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Jeg skal selge min S38B38 M5 motor. Motoren ble overhalt i Juli 2011, på ProTrim i Valdres ( http://www.protrim.no ), da ble hele motor gått over med; -Nye stempelringer -Honet sylindre -maskinert opp igjen alle 24 ventilseter + ventiler -Slipesett til hele motoren -Gått over og sjekka klaringer på lager osv. i hele motoren. -nytt regkjede + forsterka kjedestrammer ( M3 3,2L. ) - + Sikkert mer jeg har glemt i farta. Er omsveiset innsugsplenium for å få plass til original bremsekraftforsterker. Motoren sitter i en e30, og er ferdig tilpasset, og bolt on i e30. Med motoren følger det; -30raders oljekjøler, ny Juli 2011 -Getrag girkasse fra 535i. -M5 Mellomaksel med mellomakseloppheng, nytt Juli 2011 -Komplett ferdigkoblet ledningsnett. -KN Luftfilter, Nytt 2011. -Traversspacere (20mm) Denne motorpakka er laget slik at du kan sette det rett i en e30 uten å gjøre noe med selve bilen! Det var noe som sto høyt prioritert da dette ble laget! Motor har gått ca 100mil etter overhaling og er i tipp topp stand, og sitter i bil, så kan prøves frem til snøen kommer. Pris; Bud, men ikke skambud:)
PM.Hagadøkken Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Motoren tas ut om et par uker:)
PM.Hagadøkken Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Kan selges med "den store 325 diffen" !
jorg1s1 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Kom med en prisantydning så kanskje du får mere respons! Kan i utgangspunktet se veldig dyrt ut med tanke på annonseteksten, noe som i så fall kan skremme potensielle kjøpere. Folk betaler ikke gull og grønne skoger lenger for eldre motorer som S38, nå som "koden" er knekt på nyere og kraftigere M-Power motorer og det har kommet en del erfaring rundt montering av disse.
PM.Hagadøkken Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 Fear nok, mener at en pris rundt 35 for en så påkostet motor er ikke en gal pris:)
jorg1s1 Skrevet Oktober 12, 2011 Skrevet Oktober 12, 2011 Absolutt ingen upris det, når alt er klart for å putte i en E30! Bare å slå til folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå