rublings Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Noen som kan ta diagnose på min e34 92 modell? Kommer der du er, og kan evt. betale litt. Må ha en diagnose kjapt som bare det, og har ikke tid i arbeidstiden. Aller helst så kjapt så mulig
rublings Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Bump. Ingen som kan hjelpe? Må evt prøve å få levert inn bilen til snap drive eller noe slikt da
John90 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 ta ein telefon til Norman på trimchip på seim. 10 min køyring ifrå knarvik. Han er nokk behjelpelig med dette! Har sjølv hatt diagnose på mine e34'er oss han og vil absoludt annbefale han! Tlf til han er:93467791
rublings Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Takker for svar! Han tok ikke tlf, så ringer han litt senere. Vet du om han tar på seg Litt basic feilsøking også?
John90 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Skal du ikkje sjå vekk ifrå at han gjer Har vært veldig behjelpsom når eg har vore i kontakt med han.
///MPower Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 ka er det du tror er gale då? symptomer på noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå