Jo0nny Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hei Kjøpte meg en 328 for en god stund tilbake siden som jeg har gjort og skal gjøre en hel del med. Hadde egentlig tenkt og starte på en prosjekt tråd for lenge siden, men har liksom aldri satt meg ned å begynt på en. Slik bilen ser ut i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Pen e36! Hva er planene fremmover? Legg gjerne ut flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Pen e36! Hva er planene fremmover? Legg gjerne ut flere bilder! Planene er og få rivd av mtech spoileren, andre felger og m50 innsug. Er ikke helt sikkert på alt jeg skal gjøre enda. Hadde vert gøy om dere andre kunne komme med ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 I dag har jeg fått bort m-tech spoileren og satt på m50 innsug Legger ut bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Merka du forskjell med m50 innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Merka du forskjell med m50 innsug? Litt Ble mye grommere lyd i fra motor vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 spoileren på bakluka du har tatt av? pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Spoileren på bakluka har jeg tatt av ja takk! Skal ta å få slengt ut litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Pen bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Aaaahh.. Diggeste farga! Utrolig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Hadde helt glemt av denne tråden! Må ta og få gjort noe nå snart Var på EU med bilen i dag! fire toerfeil! Ene berekula framme var gåen, slitte bremser bak og noe tull me baklysa Så nå har jeg bestilt litt deler i fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Fin bil, å kjekt at du bor i nærmiljøet:) få tak i chip som passer til m50 Innsuget, da merker du forskjell:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Fin bil, å kjekt at du bor i nærmiljøet:) få tak i chip som passer til m50 Innsuget, da merker du forskjell:D Takk Har prata med Eirik Viste og han skal sende meg omprogramert hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ikke så spennende, men fikk pakke i fra Parts & Retards idag med nytt senkesett, gul lyktefilm og svart lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 den var pen! skal følge med her =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå