Jo0nny Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 den var pen! skal følge med her =D Takktakk!
Jo0nny Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Har sota noen gule lykter som jeg skal prøve på bilen
carlhaakon Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Pen coupe dette her, du kjøpte ikke denne i Gjøvik området?
Jo0nny Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Pen coupe dette her, du kjøpte ikke denne i Gjøvik området? Ja, fin den. Kjøpte den i Gjøvik, ja
carlhaakon Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Pen coupe dette her, du kjøpte ikke denne i Gjøvik området? Ja, fin den. Kjøpte den i Gjøvik, ja Da er det dette ett meget bra eksemplar av E36, sett den flere ganger i byen her. har ikke denne avtagbart hengerfeste også?
Jo0nny Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Pen bil =) Gule lys er vist i vinden for tiden Takker Ja, er mote det nå
Farrukh M Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Fin bil, å kjekt at du bor i nærmiljøet:) få tak i chip som passer til m50 Innsuget, da merker du forskjell:D Takk Har prata med Eirik Viste og han skal sende meg omprogramert hjerne Hvordan kontakter jeg Erik Viste og hvor mye skal han ha for chip? Skal montere m50innsug og bbtb i helg så er det greit å chippe snarest
haybimmsen Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Fin bil, å kjekt at du bor i nærmiljøet:) få tak i chip som passer til m50 Innsuget, da merker du forskjell:D Takk Har prata med Eirik Viste og han skal sende meg omprogramert hjerne Hvordan kontakter jeg Erik Viste og hvor mye skal han ha for chip? Skal montere m50innsug og bbtb i helg så er det greit å chippe snarest Bare å sende han pm det:)
Jo0nny Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Har bestemt meg for å bytte clutch på bilen min, pga den slurer av og til! Noen som vet om plasser de selger? Fant denne på ebay: http://www.ebay.com/itm/F1-STAGE-2-CLUT ... 59&vxp=mtr Noen som har erfaring med f1 racing sine clutcher og svinghjul?
Jo0nny Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Pen coupe dette her, du kjøpte ikke denne i Gjøvik området? Ja, fin den. Kjøpte den i Gjøvik, ja Da er det dette ett meget bra eksemplar av E36, sett den flere ganger i byen her. har ikke denne avtagbart hengerfeste også? Denne har avtagbart hengerfeste ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå