Ad523 Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 har en e36 318ia jeg skulle vært kvitt siden jeg ikke har førerkort. som bildet viser er den senket, med justerbart. lyst sotet helt fram, HELLA lykter, disse med lovlig xenon og angeleyes. M-tech fanger foran, regner med bakfanger er den originale, nye baklykter som kler bilen godt. strøkent interiør, eneste minuset er at det er stoff:P motor er totaloverhalt så den er god som gull, kvitteringer framlegges. 2 minus, trenger eugodkjenning (smal sak) 18" felgene følger i utgangspunktet ikke med, men det kan vi bli enige om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nano Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 er interessert i bilen. hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad523 Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 ikke mye sjenerende, men det holder på komme noen bobler, men er du rask så ordner du det med lakkstift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad523 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 bump. skulle vært solgt før snøen kommer siden jeg har dårlig med garasjeplass, så kan gå ned i pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4sure Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har du bilen enda? Pris? Hva må til for å få den eu- godkjent? Km? Er interessert, trenger bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 ja. pris?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå