Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E39 520i som blåser kun varmluft på bena og i frontruta. Selv om jeg skrur på klima vil den ikke blåse kaldt. Noen som har vært borti det?

Skrevet
Og ES, hva er delenummeret til del 1?

Delenr til den jeg henviste til på bildet er : 364118374994, men nå skal ikke jeg si sikkert at den passer akkurat din bil siden jeg ikke vet hvilke bil/modell du har.

Det du gjør er å ringe til f.eks GS og oppgi skiltnr ditt og si du trenger ny varmeventil, så får du riktig del.

Her kan du lese litt, og kanskje redde den du har:

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 27&start=0

Skrevet

Hvordan kan denne ventilen være ødelagt når han får inn varme? Problemet ligger nok ikke her men muligens en defekt sensor som registrerer varmen inne i bilen. Klimapanelet?

Skrevet
Hvordan kan denne ventilen være ødelagt når han får inn varme? Problemet ligger nok ikke her men muligens en defekt sensor som registrerer varmen inne i bilen. Klimapanelet?

Problemet med ventilen er at den irrer fast og det kan likegjerne skje åpen som lukket.

Skrevet

Problemet med ventilen er at den irrer fast og det kan likegjerne skje åpen som lukket.

Du har ett poeng der :wink: Men da får vi spørre trådstarter om det blir varmere og varmere eller om temperaturen ligger stabilt en plass?

Skrevet

Har en slik varmeventil liggende som kan selges jeg, om noen av dere er interessert. Kjøpt brukt på Koed for et litt over et halvt år siden, men tok så lang tid før den dukket opp at jeg fikk tak i en annen. Var jo midt på vinteren i den værste kulda så klarte ikke å vente :P (hos meg kom det ikke varmluft noen steder...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...