NSR Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Har diverse deler fra en 318is E36 Coupe til overs. Motor skal brukes selv, så den er IKKE til salgs! - M3 Diffuser (til org m3 bakfanger og ikke til vanlig fanger) - Tannstang - Komplett Eksos (eff anlegg bakpotte) - Sideskjørt (M3 look, ikke orginale) - M3 frontfanger (ikke orginal) - Speil - Dører - Bakdempere & Fjærer - 18" Hjul m/ Sommerdekk
Azeton Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Var synd, selgeren sa til meg at det ikke hastet og kvitte seg med bilen. så sa jeg skulle ha den. Men plutselig var det stress ja.. Det er den kræsja-bilen det kommer ifra?
NSR Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Motor kan muligens selges. Lurer på å sette inn 328 motor istedet:)
MaWeRiCk Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Pris for Varmaparat motor ? hvor langt har bilen gått? Har motoren BOSCH Nr: 0130063072
NSR Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Pris for Varmaparat motor ? hvor langt har bilen gått?Har motoren BOSCH Nr: 0130063072 Har den fortsatt. Kmstand husker jeg ikke helt, men kan sjekke en dag jeg får tid. Delenr sjekker jeg i morra
NSR Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Interiør, Dashbord og Midtkonsoll solgt!
NSR Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Har du baklykter ? kor mye skal du ha ? De er solgt. Men har M3 baklykter med liten skade liggende fra en annen bil. Ellers har jeg hvite baklykter som er hele og fine og orginale baklykter som er hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå